شیائومی تا پایان امسال موفق به فروش 80 میلیون تلفن همراه خواهد شد!

در هفته گذشته کوین وانگ، ادعا کرده بود که شیائومی در سه ماهه دوم سال جاری نتایج قابل توجهی بدست آورده است. این کمپانی در سه ماهه اول امسال 13 میلیون گوشی هوشمند فروخت و احتمالا فروش خود را در سه ماهه دوم سال نیز به 20 میلیون واحد رسانده است.

این افزایش قابل توجه فروش نه‌تنها به‌دلیل محبوبیت شیائومی Mi6 در بازار چین بوده بلکه استقبال شگفت‌انگیز از گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ای نظیر ردمی نوت 4، ردمی 4 و ردمی 4A در بازار هند موجب این امر شده است.

امروز کوین وانگ اعلام کرده که فروش شیائومی در این ماه حتی از پیش‌بینی‌ها هم بیشتر بود. او در بیانیه‌ای، آماری که در گذشته درباره فروش سه ماهه دوم شیائومی بیان نموده بود را از 20 میلیون واحد به 23 میلیون افزایش داد. علاوه‌بر‌این پستی که در شبکه اجتماعی Weibo ارسال کرده فروش این کمپانی در سه ماهه سوم سال 2017 را 28 میلیون دستگاه دانسته است. با‌‌ توجه به این واقعیت که شیائومی در سه ماهه اول سال، 13 میلیون دستگاه را عرضه کرده، می‌توان به آمار اعلام شده دست یافت. هم‌چنین عرضه چند محصول جدید در نیمه باقی مانده سال بر این امر تاثیر زیادی دارد. به‌نظر می‌رسد شیائومی می‌تواند به‌راحتی فروش خود در سال 2017 را به 80 میلیون واحد برساند.

ردمی پرو 2 به‌عنوان اولین دارنده چیپست اسنپدراگون 660 و شیائومی Mi6 پرو از اسمارت‌فون‌های مورد انتظار امسال هستند. هم‌چنین برطبق شایعه‌ای ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش‌هایی مشابه گلکسی اس‌8 را به‌زودی خواهیم دید.

شیائومی می نوت 3، می میکس 2، ردمی 5 و ردمی نوت 5 نیز تلفن همراه‌هایی هستند که این کمپانی چینی آن‌ها را قبل از پایان سال به‌بازار می‌فرستد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH