این ۵ تبلت ارزان قیمت را از بازار بخرید!

این روزها برای خرید یک تبلت نیازی به خالی‌ کردن حساب بانکی‌تان نیست و اگر توقع زیادی از آن نداشته باشید با صرف هزینه‌ای معقول می‌توانید یکی از تبلت‌های مقرون به صرفه را بخرید که با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار در بازار یافت می‌شوند. لازم به یاد‌آوری است که در مقایسه با سال‌های قبل قیمت این دستگاه‌ها هم همانند اسمارتفون‌ها با وجود بهبود امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، کاهش یافته است. اگر نمی‌خواهید برای خرید یک تبلت اندرویدی هزینه زیادی پرداخت کنید در ادامه مطلب ما را همراهی نمایید تا با ۵ تبلت ارزان قیمت موجود در بازار آشنا شوید:

 ایسوس Zenpad S8

اگر تصمیم به خرید یک تبلت ارزان قیمت گرفته‌اید، ایسوس ذن‌فون S8 را مد نظر قرار دهید. ایسوس یکی از تولیدکنندگان مطرح و پیشگام در زمینه تبلت‌های اندروید به شمار می‌رود و این مجصول آن یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای خرید یک تبلت مقرون به صرفه محسوب می‌شود. در ازای پرداخت قیمتی مناسب و معقول دستگاهی با چیپست ۴ هسته‌ای و 64 بیتی Intel Atom Z3530 با سرعت کلاک ۱/۳ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه را به دست خواهید آورد که طراحی قابل قبولی هم دارد. این تبلت به یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی مجهز است و صفحه نمایش ۸ اینچی آن با وضوح ۱۵۳۶ در ۲۰۳۶ پیکسل برای تماشای فیلم و اجرای بازی عالی به نظر می‌رسد. در مجموع، ذن‌فون S8 با طراحی شیک و کیفیت مناسب از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

لنوو یوگا تب 3

یوگا تب 3 طراحی جالب و متفاوتی دارد؛ روی یکی از لبه‌های آن یک جک چرخان و همچنین دوربین 8 مگاپیکسلی قرار گرفته‌ است که به حالت چرخشی فعال می‌شود. جک چند منظوره، تبلت را در حالت افقی نگه می‌دارد و اگر می‌خواهید آن را از جایی آویزان کنید، روی جک یک قلاب برای این کار تعبیه شده است. صفحه نمایش ۸ اینچی این دستگاه رزولوشن ۱۲۰۰در  ۸۰۰ دارد و یک پردازنده کوالکام با فرکانس ۱/۳ گیگاهرتز به همراه ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه، مشخصات سخت افزاری آن را تشکیل می‌دهند. یوگا تب 3 از یک باتری قدرتمند ۶۲۰۰ میلی‌آمپری نیرو می‌گیرد و اندروید 5.1 را اجرا می‌کند. نکته قابل ذکر درباره این دستگاه وزن بیشتر از حد معمول آن است که به خاطر نوع طراحی و وجود جک چند منظوره حاصل شده است؛ اما با توجه به کاربردی بودن جک مذکور به خصوص در هنگام تماشای ویدیو و صدای عالی اسپیکرهای استریو، به راحتی می‌توان این موضوع را نادیده گرفت.

سامسونگ گلکسی تب A7

این دستگاه، یک تبلت پرتابل با کیفیت بالا است که تعادل خوبی میان قیمت و مشخصات فنی آن برقرار است. همان‌طور که از نام آن می‌توان فهمید، این محصول سامسونگ، یک صفحه نمایش ۷ اینچی دارد که با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل برای مطالعه حوب است. همچنین به یک پردازنده ۴ هسته‌ای مناسب و ۱/۵ گیگابایت حافظه رم مجهز است که در محدوده قیمتی دستگاه، مناسب به نظر می‌رسد. حافظه داخلی گلکسی تب A7 فقط ۸ گیگابایت است اما با پشتیبانی از کارت حافظه خارجی مشکلی وجود نخواهد داشت؛ همچنین این تبلت به ۲ دوربین ۵ و ۲ مگاپیکسلی مجهز است و دوام باتری آن هم مناسب ارزیابی می‌شود.

ال‌جی G Pad 7.0 8G

در این محدوده قیمتی می‌توانید رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ و حاشیه‌های نسبتا زیاد صفحه نمایش را بپذیرید. در داخل G Pad 7.0، یک پردازنده ۴ هسته‌ای در کنار فقط ۱ گیگابایت حافظه رم وجود دارد اما باز هم این دستگاه به طرز شگفت انگیزی روان عمل می‌کند و می‌تواند در شمار بهترین تبلت‌های ارزان قیمت قرار گیرد. از سایر مشخصات این تبلت ارزان‌قیمت می‌توان به ۸ گیگابایت حافظه داخلی، یک دوربین ۳ مگاپیکسلی و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری مناسب اشاره نمود که نیروی مورد نیاز برای ۱۰ ساعت روشن ماندن دستگاه را تامین می‌کند. اگر برای مطالعه و گاهی تماشای ویدیو به یک تبلت ارزان قیمت نیاز دارید می‌توانید ال‌جی G Pad 7.0 8G را در لیست گزینه‌های خریدتان قرار دهید.

لنوو Tab 2 A10

معمولا از یک تبلت ۱۰ اینچی با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار انتظار زیادی نداریم اما خوشبختانه این دستگاه مشخصات خوبی دارد و نسبت به نسل قبلی خودش بهبودهای فراوانی داشته است. لنوو Tab 2 A10 با مشخصاتی از قبیل: صفحه نمایش ۱۰ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل، پردازنده ۴ هسته‌ای با سرعت ۱/۵ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی به یک باتری قدرتمند ۷۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز است که برای روشن نگهداشتن ۱۰ ساعته آن کافی است؛ همچنین با سیستم عامل اندروید ۴.۴ تولید شده و به اندروید ۵ نیز آپدیت می‌شود.

3 در مورد “این ۵ تبلت ارزان قیمت را از بازار بخرید!”

  1. از این تبلت بیخودتر پیدا نکردید برای مطلب نوشتن ؟ هیچ کدوم رم بالای دو گیگ ندارن ؟ یکی شون رم یک گیگابایت داره ؟ بنظر شما الان با این حجم برنامه ها اونم روی سیستم عامل اندروید رم یک گیگابایت جوابه ؟
    بنده ی خدا اول یک نگاه میکردی به مشخصات سخت افزاری این تبلت ها بعد درباره شون می نوشتی خخخخخخخ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH