تلفن گمشده خود را از طریق سرویس جدید گوگل پیدا کنید!

188286

گوگل بالاخره سرویسی را معرفی کرد که از طریق آن کاربران قادرند محل دستگاه اندرویدی گمشده خود را یافته و آن را مدیریت کنند.

گوگل هم مثل دیگر کمپانی‌ها تصمیم گرفته است با معرفی برنامه‌ای به نام Android Device Manager به کمک وب سایتی که با این برنامه هماهنگ است به آندسته از کاربرانی که تلفن همراه خود را گم کرده‌اند کمک کند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره این سرویس در دسترس نیست. این اطلاعات ناچیز که در بلاگ اندروید ظاهر شده است می‌گوید با کمک این سرویس جدید قادرید به تلفن گمشده خود حتی زمانی که روی مود سکوت قرار دارد با بالاترین صدا زنگ بزنید.

بعلاوه می‌توانید محل گوشی خود را روی نقشه بیابید. در تصویر زیر می‌بینید که این بخش از این سرویس چگونه کار می‌کند.

blogpost-730x330

اگر نتوانستید دستگاه خود را بیابید، می‌توانید از گزینه پاک کردن اطلاعات از راه دوراستفاده کنید.

زمان مشخصی از آغاز به کار این سرویس ارایه نشده است. چیزی که تنها در گفته‌های این بلاگ می‌توان دید این است که این سرویس همین ماه قابل دسترس خواهد بود.

این سرویس از تمام دستگاه‌های اندرویدی نسخه 2.2 به بالا پشتیبانی می‌کند و تقریبا می‌توان گفت 99٪ از این دستگاه‌ها را پوشش می‌دهد.

در مقایسه با دیگر پلت فرم‌ها گوگل در ارایه چنین سرویسی کمی سستی به خرج داده است. مثلا اپل با برنامه Find My iPhone و ویندوز با Find My Phone خیلی وقت است که در این زمینه فعال هستند.

در این مدت برنامه‌های دیگری وجود داشتند که بتوان از آنها برای پیدا کردن تلفن اندرویدی استفاده کرد، اما سرویس اصلی گوگل به زودی در فروشگاه ویژه این شرکت آغاز به کار خواهد کرد.

1 در مورد “تلفن گمشده خود را از طریق سرویس جدید گوگل پیدا کنید!”

  1. جالب بود ولی امکانات کمی داره باید این امکان میداد کسی که گوشی روشن کرده از ش یه عکس بگیره وعکس برای صاحب گوشی بفرسته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH