هدست واقعیت مجازی Gear VR

نسل بعدی هدست Gear VR مجهز به نمایشگر OLED با تراکم پیکسلی 2000 ppi خواهد بود

شرکت سامسونگ در طی چند سال گذشته هدست‌های واقعیت مجازی Gear VR خود را روانه بازار کرده است که نکته مشترک همه آن‌ها را می‌توان در لزوم استفاده از یک گوشی هوشمند برای بهره‌گیری از امکانات این هدست‌ها دانست.

بااین‌حال از برخی اخبار و شایعات این‌طور به‌نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ درحال کار بر روی نسل بعدی هدست‌های واقعیت مجازی Gear VR خود بوده که در آن ضرورت استفاده از گوشی هوشمند وجود ندارد. بدین ترتیب سری جدید این هدست‌ها را می‌توان اولین نسخه از این گجت دانست که کاربران قادر خواهند بود تا از آن به‌صورت مستقل استفاده کنند.

نمایشگر OLED

این هدست‌ها دارای نمایشگر OLED مخصوص به‌خود با تراکم پیکسلی ۲۰۰۰ پیکسل در هر اینچ خواهند بود که این امر به پیشگیری از حالت سرگیجه و تهوع که در مورد تعدادی از کاربران هدست‌های واقعیت مجازی گزارش گردیده، منجر خواهد شد.

Gear VR

اگرچه شرکت سامسونگ هنوز رسما در مورد این اخبار و شایعات واکنشی نشان نداده اما رقابت نسل بعدی از هدست‌های Gear VR با گجت‌های دیگری چون Oculus Rift و HTC Vive جالب توجه خواهد بود چراکه با توجه به تراکم پیکسلی بالای نسل جدید هدست‌های سامسونگ، این دو گجت احتمالا به حاشیه هدایت خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH