آغاز تولید انبوه پردازنده شیائومی Surge S2 از سه‌ماهه سوم سال 2017

در ماه فوریه شیائومی از پردازنده خانگی خود با نام Surge S1 در کنار گوشی هوشمند Mi 5C رونمایی کرد. توسعه این چیپ‌ست نزدیک به دو سال برای این شرکت چینی زمان برده است. براساس اطلاعاتی که امروز منتشر شده، شیائومی در حال کار بر روی نسل دوم پردازنده‌های خود تحت نام Surge S2 است.

Surge S2

تراشه Surge S1 توسط شرکت TSMC با فرآیند 28 نانومتری تولید گشته بود. براساس گزارشات رسانه‌های چینی، نسل جدید این پردازنده به‌زودی به تولید انبوه خواهد رسید. چیپ‌ست Surge S2 را شرکت TSMC با فرآیند 16 نانومتری تولید خواهد کرد.

انتظار می‌رود تولید انبوه این پردازنده از سه‌ماهه سوم امسال آغاز شود. باتوجه به استفاده از پردازنده Surge S1 در شیائومی Mi 5C، انتظار می‌رود که Surge S2 قدرت دستگاه‌های Mi 6C و Mi 6S را تامین کند. براساس شایعات، این دو گوشی هوشمند در سه‌ماهه چهارم امسال معرفی خواهند شد.

شیائومی Surge S1

شیائومی Surge S1 پردازنده‌ای 8 هسته‌ای بوده که دارای فرکانس 2.2 و 1.4 گیگاهرتز است. قدرت گرافیکی این تراشه را Mali-T860 MP4 تامین کرده و از رم LRDDR3 و حافظه داخلی eMMC 5.0 پشتیبانی می‌کند. این پردازنده قدرت کمتری را نسبت به اسنپدراگون 625 در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این احتمال وجود دارد که Surge 2 قدرتی بیش از اسنپدراگون 625 یا 652 داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH