گلکسی نوت 8 با قیمتی بیش از 900 دلار عرضه خواهد شد

پس از شکست گلکسی نوت 7، تمام چشم‌ها به سامسونگ دوخته شده است تا ببینند چگونه گلکسی نوت 8 محصولات سری نوت این شرکت را نجات خواهد داد.

براساس اعلام Venture Beat، نوت 8 به‌صورت رسمی در نیمه دوم ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد و می‌تواند گران‌ترین گوشی سامسونگ لقب بگیرد. این خبر با شایعه‌ای که چندی پیش زمان رونمایی این محصول را آگوست اعلام کرده بود، در تضاد است.

طبق این گزارش، نسخه آنلاک گلکسی نوت 8 در اروپا 999 یورو قیمت خواهد داشت. این محصول جدید سامسونگ در آمریکا کمی ارزان‌تر بوده و احتمالا به قیمت 900 دلار عرضه شود.

در ادامه گزارش Venture Beat ذکر شده که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی بوده که دارای نسبت تصویری همانند گلکسی S8 و S8 پلاس است. بدون شک مهم‌ترین ویژگی گلکسی نوت 8، قلم موجود در آن بوده که سامسونگ قابلیت‌های نرم‌افزاری بی‌شماری برای آن ارائه خواهد کرد.

دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و 6 گیگابایت رم از دیگر ویژگی‌های متمایزکننده این محصول است. بااین‌حال تراشه به‌کار رفته در نوت 8 مشابه پردازنده‌های استفاده شده در اس 8 و اس 8 پلاس خواهد بود.

حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه قرار داشته و جایگاه آن، نسبت به گلکسی اس 8 کمی با فاصله‌تر از دوربین خواهد بود. براساس گفته‌ها، باتری مورداستفاده در این محصول دارای ظرفیت 3300 میلی‌آمپری بوده که نسبت به نسل پیشین خود، کاهش 200 میلی‌آمپری را تجربه می‌کند.

گلکسی نوت 8

نام این محصول جدید از Note 8 به Note8 تغییر پیدا خواهد کرد. اما به نظر نمی‌رسد این تغییر برای کاربران محسوس باشد. در نهایت این گزارش اعلام می‌کند که نوت 8 در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH