تسلا در حال مذاکره برای راه‌اندازی سرویس اختصاصی پخش موسیقی است

کمپانی مشهور خودروسازی تسلا در حال مذاکره با برندهای پخش موسیقی برای راه‌اندازی سرویس موسیقی اختصاصی خود است.
به‌گفته منابع آگاه در صنعت موسیقی، تسلا به‌دنبال کسب مجوز برای راه‌اندازی سرویس استریم موسیقی است تا مشتری‌ها بتوانند در ماشین‌های این شرکت از سرویس اختصاصی استریم موسیقی بهره ببرند، همچنین خبرها حاکی از این بوده که تسلا چنین کاری را ابتدا در سطحی پایین، مانند سرویس ‌پخش رادیویی پاندورا انجام خواهد داد.

تسلا

درحال‌حاضر خودروهای الکتریکی این شرکت یک قرارد با اسپاتیفای برای خودروهای بیرون از آمریکا دارند، ولی باتوجه به تصمیم جدید تسلا ممکن است برای این قرارداد نیز مشکلاتی به وجود بیاید.

این شرکت می‌گوید:

برای ما بسیار مهم است که مشتریان ما تجریه منحصر به‌فردی داشته باشند و موسیقی دلخواه خود را از هر منبعی که مایل هستند دریافت کنند‌. هدف اصلی ما این است که مشتریان راضی و خشنود باشند.

درحال‌حاضر سرویس استریم موزیک اسپاتیفای ۵۰ میلیون کاربر دارد و در جایگاه دوم، سرویس اپل موزیک قرار دارد که به‌تازگی از مرز ۲۷ میلیون کاربر گذشته است. دلیل اینکه چرا این کمپانی خودروسازی با یکی از این دو سرویس پر مخاطب همکاری نکرده و خود قصد راه‌اندازی سرویس اختصاصی را دارد، هنوز مشخص نیست. لازم به ذکر است که تسلا با این کار عملا در مقابل سرویس‌های محبوب استریم موسیقی قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH