تصاویر جدید اسمارت‌فون معرفی نشده مایکروسافت با نام لومیا 960 را ببینید!

مایکروسافت هیچگاه نتوانست با ایده داشتن یک پلتفرم کامل تلفن‌همراه موفقیت چشم‌گیری داشته باشد. سیستم عامل این کمپانی در ابتدا به‌صورت سفارشی بر روی برخی از مدل‌ها استفاده می‌شد اما مایکروسافت برای کسب موفقیت بیش‌تر طمع کرد و نتیجه این زیاده‌خواهی خرید نوکیا بود.

متاسفانه بخش تلفن‌همراه مایکروسافت و سایر امور مرتبط با آن درحال‌حاضر فعالیت زیادی ندارد. اگر آخرین گزارش‌های منتشر شده صحت داشته باشند، ردموندی‌ها هیچ اسمارت‌فون جدیدی را به‌زودی عرضه نخواهند کرد. یکی از پرچم‌دارانی که هرگز نتوانست در بازار حضور پیدا کند، لومیا 960 بوده که پروژه توسعه آن پیش از اتمام توسط مایکروسافت لغو شد. چندی پیش تصاویری از این هندست منتشر شد و به‌تازگی مجموعه جدیدی از تصاویر این پرچم‌دار انتشار یافته است.

اسمارت‌فون موجود در این تصاویر ناقص است و پنل نمایشگر در آن وجود ندارد. با این‌حال می‌دانیم که این هندست از چیپست اسنپدراگون 820 استفاده می‌کند و به یک دوربین 20 مگاپیکسلی PureView مجهز شده است. بدنه آلومینیومی مورد استفاده در لومیا 960 طراحی جذابی دارد و بلندگوهای استریو موجود در پنل جلویی را می‌توان میراثی از لومیا 950 دانست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH