آنر بند 3، دستبند جدید هواوی امروز برای بازار غرب معرفی شد

امروز در برلین هواوی طی کنفرانسی از پرچمدارش یعنی آنر 9 برای بازار غرب پرده برداشت. اما در کنار این هندست، گجت جالب دیگری را هم دیدیم که آنر بند 3 بود و برای اولین‌بار برای بازار غرب معرفی شد.
این جدیدترین دستبند هواوی است، هر چند انتظار نداریم برای رقابت با بندهای فیتنس دیگر بازار که قدرتمند هم هستند ساخته شده باشد.
از نظر طراحی آنر بند 3 ظریف و باریک بوده و بخش رویی آن را بیشتر صفحه نمایش سیاه و سفیدی که دارد تحت پوشش قرار داده است. در بخش زیرین صفحه یک دکمه گرد تعبیه شده است که برای حرکت در صفحه نمایش مورد استفاده قرار می­‌گیرد. بند این دستبند از انعطاف لازم برخوردار بوده و در سه رنگ نارنجی، آبی و مشکی عرضه می­‌‌شود.
از نظر تعداد ویژگی­‌ها، نباید انتظار زیادی از این دستبند داشت. مثلا این گجت فاقد قابلیت GPS است، هر چند می‌­تواند با وجود ویژگی‌­هایی مانند سنسور ضربان قلب، شتاب­‌سنج، سنسور و تشخیص زمان پوشیده شدن دستبند تمام نیازهای اولیه کاربر از این گجت را برطرف کند.
به‌علاوه این دستبند تا عمق 50 متری هم ضد آب است.


از دیگر توانایی‌­هایش می­‌توان به نشان دادن اعلانات دیوایس روی صفحه نمایش و پیگیری خواب کاربر نیز اشاره کرد. غیر از بهترین بخش دستگاه که باتری توانمند آن با قابلیت نگه داشتن شارژ تا 30 روز است، می‌­توان به تجهیز به NFC نیز اشاره کرد که البته ظاهرا نسخه NFCدار فقط در خانه عرضه خواهد شد.
این گجت کارآمد از اندروید 4.4 و به بالا پشتیبانی می­‌کند و این یعنی بیشتر دستگاه‌­هایی که طی دو سال گذشته عرضه شده‌­اند با آن سازگارند. قیمت اعلام شده برای آنر بند 3، 78 دلار است و از این نظر ارزش دو برابری نسبت به آنر بند دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH