پرچمدار بعدی بلک بری، Z30 نامیده خواهد شد!

wpid-deviceImage.png

عجیب نیست، اگر بگوییم بلک بری در حال طراحی و تولید پرچم دار تمام لمسی خود بوده و شاید آن را، BlackBerry A10 نام گذاری نماید. پسوند A، نشان دهنده حرف ARISTO بوده اما با این حال، شایعه جدیدی نظری دال بر استفاده از نام Z30 و عبور سریع از Z20، برای پرچم دار بعدی داشته است!

به تازگی یکی از اعضای فروم CrackBerry، توانسته مدارکی را دال بر استفاده از لقب Z30، برای پرچم دار بعدی بلک بری بیابد. همچنین یک کلیپ رندر شده از امکانات Z30 در یوتیوب آپلود شده است تا مبهمی و پیچیدگی نام گذاری پرچم دار بعدی بلک بری را، افزایش بخشد.  Z30 را می‌توان با توجه به شایعات فعلی یک جانشین شایسته برای نسل قبلی خود یعنی همان Z10 دانست.

03-blackberry-z30-leaks-flagship-successor-z10-news

Z30 احتمالا از مشخصاتی همچون صفحه نمایش 5 اینچی HD، پردازنده دو هسته ای کوالکام اسنپ دراگون S4 با ظرفیت کاری 1.2 گیگاهرتز برای هر هسته، 2 گیگابایت رم، بهره گیری از یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک دوربین دوم 2 مگاپیکسلی با حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره گیرد و شاید بتواند موفقیت نسل قبلی خویش، را فزونی بخشد!

شایعات فعلی خبر از حضور و عرضه این تازه وارد به بازار، تا پایان سال جاری حکایت داشته با این حال شاید بلک بری، Z30 را در هفته اول سپتامبر معرفی عمومی نماید.

 

1 در مورد “پرچمدار بعدی بلک بری، Z30 نامیده خواهد شد!”

  1. علیرضا مطریان

    کاش از 1.7 گیگاهرتز برای هرهسته استفاده میکرد.اگر به لحاظ نرم افزاری بهبود و بهینۀ بیشتری پیدا کنه….عالی میشه!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH