سامسونگ گلکسی S8 اکتیو تاییدیه FCC را دریافت کرد

پرچم‌دار جان سخت سامسونگ، Galaxy S8 Active، به تازگی تاییدیه FCC را دریافت کرده است. این خبر را می‌توان به عنوان آمادگی شرکت‌های سامسونگ و AT&T برای رونمایی از این محصول تلقی کرد. گزارش FCC اطلاعات چندانی در خصوص این گوشی ارایه نمی‌کند، اما نمایی اولیه از طراحی آن را نشان می‌دهد.

با دیدن این نما می‌شود نتیجه‌گیری گرفت که طراحی این محصول شبیه به دیگر محصولات خانواده Active سامسونگ است. البته طراحی آن مقاوم‌تر و محکم‌تر از گذشته است؛ به گونه‌ای که حتی ضربه‌گیرهای محکم و مقاومی برای جلوگیری از آسیب به زوایای موبایل در نظر گرفته شده است.

با وجود اینکه مشخصاتی از دستگاه نشان داده نشده است، اما در پشت آن، لوگوی AT&T در پایین و لوگوی سامسونگ در بالا قابل رویت است. از این محصول با شناسه SM-G892A نام برده شده که مطابق با شناسه‌ای است که در Geekbench به ثبت رسیده بود. چندی پیش سامسونگ نیز وجود دستگاهی با همین شناسه را در سایت خود تایید کرده بود.

حال با گرفتن تاییدیه FCC، سامسونگ یک قدم دیگر برای ارایه این محصول به بازار نزدیک‌تر شده است. نکته جالب توجه این است که S8 اکتیو به میزان S8 و S8 پلاس در آب فرو خواهد رفت، اما شاید توانایی بیشتر باقی ماندن در آب، شاخصی باشد که آن را از دو محصول دیگر متمایز کند. البته نباید از دیگر ویژگی‌هایی مانند محافظت در برابر شوک و دیگر خطرات بالقوه چشم پوشی کرد.

هنگامی که صحبت از ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این محصول می‌شود، اطلاعات موثقی وجود ندارد؛ اما بر اساس شایعات S8 اکتیو با نمایشگر 5.4 اینچی و رزولوشن 1080 در 2008، چهار گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده اسنپ‌دراگون 835 عرضه خواهد شد. قابلیت افزایش حافظه تا 256 گیگابایت با استفاده از حافظه خارجی، دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی و 8 مگاپیکسلی جلوی دستگاه به همراه اندروید 7.1 از دیگر ویژگی‌های این مدل خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH