نصب تلویزیون‌های فوق باریک OLED ال‌جی در تمام فرودگاه‌ها!

 LG_OLED_TV

زمانی که ال‌جی در نمایشگاه CES از تلویزیون‌های جدید OLED خود پرده برداشت، بسیاری در انتظار روزی برای دیدار نزدیک با این نمایشگرهای خاص بودند، حال به نظر می‌رسد که زمان دیدار فرا رسیده است و علاقه‌مندان می‌توانند در اکثر فرودگاه‌های جهان با این تازه وارد شرقی ملاقات کرده و مزایا و معایب آن را از نزدیک مشاهده کنند.

طبق این گزارش، قرار است ال‌جی الکترونیکس تلویزیون‌های فوق‌ باریک ۵۵ اینچ OLED (مدل EM9700) را در استراحتگاه‌ها و مناطق باز ۴۵ فرودگاه بین‌المللی این ماه در سراسر دنیا به نمایش بگذارد. به همین دلیل مسافران می‌توانند خودشان کیفیت تصویر اولین مدل از تلویزیون صفحه‌بزرگ OLED، که به بازار راه پیدا کرده است، تجربه کنند. تلویزیون‌های ۵۵ اینچ OLED برای اولین بار در فرودگاه بین‌المللی ناریتا در توکیوی ژاپن به نمایش در خواهند آمد و پس از آن در فرودگاه‌های بین‌المللی در شهرهایی مانند نیویورک، برلین، دوبی و بانکوک قرار داده می‌شوند.

هاویس کاون، رئیس و مدیر اجرایی شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ما واقعا خوشحالیم که به مسافران سراسر دنیا این شانس را می‌دهیم تا از آینده تلویزیون لذت ببرند. نمایش محصول پیشرفته ما در استراحتگاه‌ها و مناطق پرتردد به ما فرصتی منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد تا به مشتریان نشان دهیم که چگونه OLED از پنل‌های صفحه‌تخت معمول متمایز و متفاوت است. این فناوری را به راحتی نمی‌توان توصیف کرد. باید ببینید تا باور کنید.»

به طور روزانه، فرودگاه‌های بین‌المللی میزبان تنوع باورنکردنی از مردمی هستند که از اقصی نقاط دنیا و با شیوه‌های زندگی مختلف در اینجا قدم می‌زنند. فرودگاه‌های بین‌المللی مکانی برای عبور مدیران تجاری عالی‌رتبه و افرادی است که برای سپری کردن تعطیلات به مسافرت می‌روند و همچنین مکانی ایده‌آل برای تلویزیون‌های پیشرفتۀ OLED ال‌جی به شمار می‌رود. مسافران، که در انتظار متصل شدن پروازها هستند یا کسانی که می‌‌خواهند به ماجراجویی‌ در آنسوی مرزهای کشورشان بپردازند می‌توانند بایستند و طراحی زیبا وکیفیت تصویر نفس‌گیر تلویزیون OLED ال‌جی را تحسین کنند.

ال‌جی اوایل امسال از اولین تلویزیون OLED خود پرده‌برداری کرد و توجه مشتریان، رسانه‌ها و کل صنعت سرگرمی خانگی را به خود جلب کرد. برخلاف دستگاه‌های قدیمی، تلویزیون‌های OLED ال‌جی از فناوری WRGB انحصاری ال‌جی، که از پیکسل فرعی سفید برخوردار است، استفاده می‌کند و واضح‌ترین و واقعی‌ترین تصویر را در یک نمایشگر باریک و باورنکردنی تضمین می‌کنند. همچنین، تلویزیون OLED ال‌جی زاویه دید بسیار وسیعی را ارایه می‌دهد تا تصویری بی‌عیب و نقص و عالی را از هر جه که نشسته‌اید ایجاد کند. این مدل سبک وزن و فوق باریک با استفاده از پلاستیک مستحکم فیبر کربن (CFRP) دوام و قدرت بیشتری دارد.

1 در مورد “نصب تلویزیون‌های فوق باریک OLED ال‌جی در تمام فرودگاه‌ها!”

  1. نه بابا ایوللللللللللللل عالی بود فقط اگر میشه یک تصویر از کناره های تی وی بگیرید ببینم باریکیش چقدر هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH