فبلت HTC، بار دیگر در جلوی دوربین قرار گرفت!

IMG_17511

پیش تر می‌دانستیم، کمپانی HTC که نتوانسته در فروش پرچم داران گران قیمت خود به خوبی، عمل نماید تصمیم گرفته تا با طراحی و تولید یک فبلت به نام HTC وان مکس، خود را وارد فضای دیگری از رقابت های موجود بین کمپانی های سازنده اسمارت فون سازد! حال به تازگی در سایت ePrice تایوان، گروهی موفق به گرفتن چند عکس یادگاری از این سوپر فون تایوانی شده اند.

HTC وان مکس را، می‌توان نسخه بزرگ تر شده‌ی اسمارت فون HTC وان دانست که قصد دارد، بار دیگر قدرت اچ تی سی را به رخ رقبای خود بکشاند. اچ تی سی وان مکس، که با کد T6 نیز شناخته می‌شود، قرار است پس از تولد خود، به گروه فبلت ها پیوسته و در جایگاهی نزدیک به سری گلکسی نوت سامسونگ، ، هواوی اسند Mate و اکسپریا Z اولترا قرار گیرد و به دلیل حفظ طراحی پرچم دار اچ تی سی به نام HTC One، به نظر یکی از مدعیان پرقدرت این گروه به شمار آید.

HTC-One-M2ax HTC-One-Max

این فبلت، ظاهرا هم اکنون در چین مورد آزمایش قرار گرفته و هنگام عرضه به بازار های جهانی، در چندین مدل مختلف به دست دوستداران خود خواهد رسید! احتمالا نسخه ای از فبلت HTC وان مکس که قرار است به بازار چین عرضه شود، دو سیم کارت بوده و کاربر می‌تواند به باتری گوشی، دسترسی داشته باشد.

از مشخصات HTC One Max، اطلاعات موثق زیادی در دسترس نیست اما شایعه شده، که این سوپر فون با یک صفحه نمایش 5.9 اینچی FHD، دوربین اولترا پیکسل با تثبیت کننده نوری، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء همراه شده باشد و قلب این اچ تی سی زاده، از یک پردازنده سری 800 اسنپ دراگون کوالکام با ظرفیت 2.3 گیگاهرتز کلاک برای هسته، متشکل خواهد بود! اچ تی سی وان مکس، احتمالا هوشمندی خود را از نسخه 4.3 سیستم عامل آندروید گوگل بهره گرفته و با تجهیز خود به آخرین نسخه رابط کاربری سنس، حس زیبایی را به خود منتقل سازد.

هنوز از در نظر گرفتن شدن قلم استایلوس برای این فبلت اطلاعاتی منتشر نشده اما شایعات به معرفی HTC One مکس، در نمایشگاه IFA آلمان اشاره داشته اند.

 

 

2 در مورد “فبلت HTC، بار دیگر در جلوی دوربین قرار گرفت!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH