گلکسی J7 Prime

گلکسی J7 Prime به‌زودی به اندروید نوقا به‌روزرسانی خواهد شد

بازار میان‌رده‌های سامسونگ مثل همیشه طرفداران خاص خودش را داشته و فروش خوب در این قسمت، باعث شده که این غول کره‌ای مدل‌های مختلفی را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. یکی از این گوشی‌های میان‌رده‌، گلکسی J7 Prime بوده که علاوه‌بر داشتن برچسب قیمت 300 دلاری، از امکانات متنوعی مانند بدنه تمام فلزی، حسگر اثر انگشت و محافظ گوریلا گلس 4 بهره می‌برد. به‌تازگی اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ تصمیم دارد تا این گوشی‌ هوشمند را به اندروید نوقا نسخه 7.0 آپدیت کند.

گلکسی J7 Prime در سال گذشته و نسخه پیشین سیستم‌ عامل اندروید یعنی مارشمالو روانه بازار شد و تاکنون نیز هیچ به‌روزرسانی خاصی برای آن مشاهده نشده بود. اما اخیرا سامسونگ در پایگاه GFXBench در حال تست روی یک نسخه ناشناخته از این گوشی بوده و منابع مختلف، این تلفن‌ هوشمند نامعلوم را گلکسی J7 Prime با اندروید 7.0 اعلام کرده‌‌اند و بیان می‌کنند که کمپانی سازنده در حال بررسی نسخه آزمایشی این به‌روزرسانی است.

هنوز مشخص نیست که آیا این تلفن‌ هوشمند با دریافت این آپدیت به رابط کاربری Samsung Experience مجهز خواهد شد یا خیر، ولی به احتمال زیاد پس از دریافت این به‌روزرسانی، کاربران نسخه جدید پوسته شخصی‌سازی شده سامسونگ را تجربه خواهند کرد.

گلکسی J7 Prime

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH