انتشار تصاویری از آی‌فون 8؛ این‌بار با رنگ سفید

یکی از موفق‌ترین طراحان گرافیکی که نمای آتی گوشی‌های هوشمند را به تصویر می‌کشد، Martin Hajek است. طراحی‌های وی نه تنها از نظر ارائه شکل سه‌بعدی محصول استادانه است، بلکه تطابق این طراحی‌ها با شایعات و مشخصات ظاهری گوشی‌ها نیز بی‌نظیر است.

توجه ویژه طراحان به محصولات اپل، به‌خصوص آی‌فون 8، بر هیچکس پوشیده نیست. Martin Hajek نیز از این قافله عقب نمانده و دست به ابتکاری جالب زده است. درحالی‌که بیشتر طراحی‌ها در این خصوص مشکی رنگ است، Hajek کانسپتی سفید رنگ از این محصول ارائه کرده است.

آی‌فون 8

دوربین دوتایی عمودی آی‌فون 8 که کمی هم دارای برآمدگی بوده، در این طراحی به‌خوبی مشخص است. همچنین یکپارچگی حسگر اثر انگشت با صفحه نمایش نیز از دیگر ویژگی‌های این طراحی است.

شایعات زیادی در خصوص جنس بدنه آی‌فون 8 به گوش می‌رسد که در این طراحی شاهد بدنه‌ای شیشه‌ای که دور تا دور آن از فلز ضد زنگ است، هستیم. صفحه نمایش این دستگاه، به جز قسمت بالا که سنسورها و دوربین جلو در آن قرار دارند، بدون حاشیه است. البته از ظاهر طراحی، که نشان‌دهنده ویژگی جدید DND While Driving آن است، می‌توان به راحتی گفت که از سیستم عامل iOS 11 بهره می‌برد. در گذشته قیمت این مدل فاش شده بود.

به گروه تلگرامی آی‌فون‌های شرکت اپل ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH