پیش‌بینی‌های موسسه KGI از سه اسمارت‌فون‌ جدید اپل که به‌زودی به بازار خواهند آمد

مینگ چی کو، تحلیل‌گر موسسه تحقیقاتی KGI، پیش‌بینی‌های خود را از گوشی آی‌فون بعدی ارائه کرده است. آی‌فون‌های بعدی با سه اندازه مختلف صفحه نمایش عرضه خواهند شد. صفحه نمایش‌های LCD با اندازه 4.7 اینچی برای آی‌فون 7S و 5.5 اینچی برای آی‌فون 7S پلاس در نظر گرفته شده‌اند. آی‌فون 8 نیز از یک صفحه نمایش OLED با اندازه 5.8 اینچ بهره می‌برد.

صفحه نمایش آی‌فون 8 کاملا بدون حاشیه است. بنابراین می‌توان گفت این گوشی در بین اسمارت‌فون‌های موجود در بازار، بیشترین نسبت اندازه صفحه نمایش به بدنه گوشی را دارد.

احتمال دارد که سیستم تشخیص اثر انگشت به‌طور کامل از آی‌فون 8 حذف شود. ولی در صورتی‌که اپل تصمیم به انجام چنین کاری نداشته باشد، مطمئنا حسگر اثر انگشت در پایین صفحه نمایش نخواهد بود. بلکه در پشت گوشی یا در کلید Power قرار خواهد گرفت. “کو” اعتقاد دارد که سیستم تشخیص اثر انگشت، جای خود را به سیستم حسگر سه بعدی خواهد داد که با استفاده از دوربین سلفی کار می‌کند. به همین دلیل، کیفیت دوربین جلو (دوربین سلفی) تا حد زیادی افزایش خواهد یافت.

آی‌فون 8 و 7S پلاس با حافظه رم سه گیگابایتی عرضه خواهند شد. این درحالی است که 7S از 2GB حافظه رم استفاده می‌کند. همچنین در این مدل از دوربین دوگانه هم خبری نیست و فقط آی‌فون 8 و 7S پلاس از دو دوربین اصلی بهره می‌برند. حافظه داخلی 128 گیگابایتی برای هیچ‌یک از مدل‌ها در نظر گرفته نشده است و هر سه مدل با حافظه‌های 64 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شوند.

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که هر سه هندست در ماه سپتامبر روانه بازار خواهند شد. البته آی‌فون 8 کمی دیرتر از دو گوشی 7S و 7S پلاس عرضه می‌شود.

موسسه KGI همچنین پیش‌بینی کرده که کمپانی اپل تا پایان سال 2017 می‌تواند حدود 80 الی 85 میلیون گوشی آی‌فون به فروش برساند که حدود نیمی از این مقدار، سهم آی‌فون 8 خواهد بود.

آی‌فون 8

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH