انتشار تصویر جدیدی از گلکسی نوت 8 به‌همراه قلم S Pen

تصاویر تازه‌ای منتسب به گلکسی نوت 8 انتشار یافته است. در این تصاویر می‌توان نمای جلو و پشت دستگاه را به‌همراه قلم استایلوس آن مشاهده کرد. از نمای جلو، دستگاه شباهت زیادی به گلکسی S8 و S8 پلاس دارد. صفحه نمایش بدون حاشیه و لبه‌های خمیده، جلوه‌هایی از این شباهت هستند.

نبود دکمه Bixby در سمت چپ موجب شده تا باور کنیم که این تصویر تنها یک کانسپت از نوت 8 باشد. دکمه پاور گوشی در سمت راست مشخص بوده و در سمت چپ شاهد دکمه‌های کنترل صدای دستگاه هستیم.

در پشت دستگاه می‌توان دوربین دوگانه، فلش دوگانه و حسگر اثر انگشت را مشاهده کرد که متاسفانه این حسگر دوباره در مکان نامناسبی قرار گرفته است. این تجهیزات همگی در یک راستا و در بالای دستگاه قرار گرفته‌اند. با توجه به تصاویر قبلی منتشر شده، به‌نظر می‌رسد محل قرارگیری آن‌ها در همین نقطه باشد. برخی شایعات خبر از قرارگیری حسگر اثر انگشت در مکانی پایین‌تر از دوربین‌ها را داده بودند، اما به‌نظر می‌رسد در نهایت شاهد قرارگیری آن‌ها به همین ترتیب خواهیم بود. احتمال یکپارچگی حسگر اثر انگشت و صفحه نمایش، در این پرچم‌دار سامسونگ هر روز کمتر و کمتر می‌شود.

گلکسی نوت 8

لوگوی شرکت سامسونگ نیز در پشت دستگاه حک شده است و همچنین لبه‌های قاب پشتی نیز خمیده به‌نظر می‌آیند. تصویری از قلم استایلوس نوت 8 نیز مشاهده می‌شود که بی‌شباهت به قلم استایلوس نوت 7 نیست. با دقت در دوربین‌های دوگانه آن می‌توان فهمید که گوشی در درون یک قاب قرار گرفته است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها، گلکسی نوت 8 در ماه آگوست و پیش از بازگشایی نمایشگاه IFA در برلین رونمایی خواهد شد. احتمالا این دستگاه دارای صفحه نمایش سوپر امولد با کیفیت QHD و 6 گیگابایت رم خواهد بود. این فبلت از پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون 835 بهره‌ می‌برد؛ هر چند شایعاتی نیز خبر از استفاده از تراشه جدیدتر، یعنی اسنپدراگون  836 می‌دهند. در هر صورت تراشه ساخت کوالکام قلب تپنده نوت 8 در برخی مناطق مانند آمریکا خواهد بود؛ درحالی‌که سامسونگ از پردازنده‌های اگزینوس 8895 برای برخی مناطق دیگر مانند آسیا و اروپا استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH