Tmall Genie

دستیار صوتی Tmall Genie گروه علی‌بابا به‌عنوان رقیب اصلی اکوی آمازون معرفی شد

گروه Alibaba بدون شک یکی از بزرگترین خرده‌فروشان تجارت الکترونیک در جهان محسوب می‌شود که در کنار دیگر همتایان خود از جمله آمازون در ایالات متحده فعالیت می‌کند. همانطور که می‌دانید، اخیرا تعداد زیادی از دستیارهای صوتی توسط کمپانی‌های مختلف توسعه داده شده که از مشهورترین آنها می‌‌توان به گوگل هوم، اکوی آمازون و اسپیکر سیری اپل اشاره نمود. یکی‌دیگر از جدیدترین محصولات در این زمینه، دستیار صوتی TMall Genie است که توسط گروه علی‌بابا طراحی و برای رقابت با اکوی آمازون در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

این دستگاه از نظر شکل ظاهری نیز بسیار شبیه به اکوی آمازون بوده و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این دستیار صوتی بدنه‌ای استوانه‌ای شکل داشته و به چراغ‌های LED نیز مزین شده است. همچنین این محصول از یک اسپیکر سرتاسری در همه جهت‌ها بهره می‌برد. این دستیار تعدادی از وظایف مشابه با اکوی آمازون و گوگل هوم را انجام می‌دهد و همچنین چند ویژگی انحصاری دیگر هم دارد.

Tmall Genie

با گفتن عبارت “Tmall Genie” این دستگاه فعال شده و می‌توانید به آسانی کالای مورد نظر کاربر را از فروشگاه علی‌بابا سفارش دهید. علاوه‌بر این، TMall Genie از فناوری تشخیص صدا نیز پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این دستیار می‌توانید لوازم خانه‌های هوشمند را کنترل کنید، وضعیت آب‌ و هوا را بررسی کنید، از آخرین اخبار مطلع شوید و یا حتی به موزیک مورد علاقه‌تان گوش فرا دهید. این دستگاه برای مدتی محدود با قیمتی معادل 73 دلار فروخته خواهد شد و از دو هفته بعد، عرضه رسمی آن در بازار آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH