اسمارت فون Acer Liquid Z3 معرفی شد؛ تجربه آبنبات پاستیلی با بهایی اندک!

224794

کمپانی ایسر، از مدت ها پیش سخت برروی اسمارت فونی ارزان قیمت با نام Acer Liquid Z3 مشغول به کار بوده تا بتواند خودی در بازار اسمارت فون ها، نشان دهد!
حال به تازگی ایسر، پرده از اسرار این هوشمند ارزان قیمت 3.5 اینچی با نام Acer Liquid Z3 برداشت تا بار دیگر، ارزان قیمت هارا به سلطه درآورد. این مدل، یک گوشی آندروید کوچک با بسته بندی کوچک تر، بوده که به دلیل سخت افزار نسبتا ابتدایی آن در رده ارزان قیمت ها جای گرفته است. قلب پرتلاطم این گوشی را یک پردازنده دو هسته ای 1 گیگاهرتزی ناشناخته تشکیل داده و صفحه نمایش 3.5 اینچی با رزولوشن احتمالی متوسط، 4 گیگابایت حافظه و یک دوربین 3 مگاپیکسلی در پشت گوشی، این گوشی را به یک گزینه مناسب برای خریدارانی که تمایلی به پرداخت هزینه های انچنانی برای خرید یک گوشی هوشمند ندارند، تبدیل ساخته است.

اندام نسبتا ریز Acer Liquid Z3، این گوشی را در کنار رقبای ارزان قیمت تری همچون دیزایر 200 و اکسپریا E، قرار داده است. این ریزه میزه (!)، هیکلی تراشیده با ضخامتی در حدود 10.4 میلی متر و وزن 120 گرمی را برای خود، انتحاب کرده است و برتری این گوشی نسبت به رقبای خود از نظر اندازه، به حاشیه های دور گوشی مربوط می‌شود. ایسر همچنین Acer Liquid Z3، را با چندید پروفایل از پیش تعریف شده همراهی کرده تا لذت کار با این گوشی را برای کاربر، چندین برابر سازد!

مهمترین شاخصه Acer Liquid Z3، به قیمت آن مربوط می‌شود. درست در زمانی که این چنین امکانات بالایی را ایسر در پسر ارزان قیمت تر خود گنجانده انتظار قیمتی فراتر از 150 دلار را می‌کشیدم اما وقتی به قیمت آن پی بردم، کاملا شوکه شدم! ایسر Liquid Z3، تنها با قیمتی حول و هوش 99 یورو، یعنی چیزی در حدود 132 دلار، عرضه خواهد شد، که این قیمت ارزان سبب می‌شود تا نگاه خریدران، برروی هیکل Liquid Z3 دوخته شود. یک صفت خوب و ارزنده دیگر این خوش قیمت، به سیستم عامل آن باز می‌گردد! ایسر از نسخه 4.2 سیستم عامل آندروید گوگل، برروی Liquid Z3 بهره گرفته تا موفقیت احتمالی را به پسر خوشتیپ خود، هدیه دهد و برای افزایش موفقیت وی، کمپانی ایسر، سرویس خدمات ابری خود را با نام AcerCloud، در ایسر Liquid Z3، گنجانده است تا هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذارد!

Acer Liquid Z3 در نیمه آگوست در بخش هایی از اروپا، در رنگ های سیاه و سفید عرضه خواهد شد.

2 در مورد “اسمارت فون Acer Liquid Z3 معرفی شد؛ تجربه آبنبات پاستیلی با بهایی اندک!”

  1. اگه ایران بیاد مطمئن باشین فروشنده های ایرانی حتی به بهانه ی اینکه اندورید4.2 هست قیمتشو 2 برابر می کنن!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH