قطعی شدن صعود گلکسی اس4! (اعلام نتایج گروه A)

بعد از پایان یافتن دور نخست از مرحله گروهی، امروز نوبت به آن رسیده است که نتایج دور دوم بازی‌های گروه A رقابت‌ها را اعلام نماییم.
در نخستین بازی، این نسخه چهارم کهکشانی‌های سامسونگ بود که توانست باز هم با اختلاف زیادی رقیب سرسخت خود یعنی اچ‌تی‌سی باترفلای را شکست داده و صعودش را به مرحله حذفی این رقابت‌ها حتمی کند. در این بازی که همچون بازی گذشته دیداری یک‌طرفه بود، گلکسی اس 4 که می‌دانست با کسب هر 3 امتیاز بازی می‌تواند صعود خود را مسجل سازد از همان ابتدا با قدرت وارد میدان شد و برتری خودش را تا پایان بازی حفظ کرد. در طرف مقابل باترفلای با پذیرفتن شکست در برابر گلکسی، صعود خود را به مرحله بعدی به تعویق انداخت تا بازی آخر او با نکسوس 4 در اوج حساسیت برگزار گردد.

[box type=”error”]رای به برنده شدن گلکسی اس4 ………. 74.1 درصد
رای به برنده شدن باترفلای ………. 21.54 درصد
رای به تساوی مسابقه ………. 4.36 درصد[/box]

در دومین بازی از دور دوم گروه A، اسند پی 6 که با توجه به شکست در نخستین بازی خود در این بازی چیزی برای از دست دادن نداشت، وارد میدان شد و از همان ابتدای بازی با حملات خود سعی در باز کردن دروازه حریف یعنی نکسوس 4 داشت اما در نهایت این نماینده ال‌جی بود که توانست مزد بازی حساب شده خود را گرفته و هر 3 امتیاز بازی را ازآن خود کند. تنها نماینده هواوی در این رقابت‌ها پس از شکست مقابل نکسوس وداعی زود هنگام با رقابت‌ها داشت و بازی آخر او با نسخه چهارم کهکشانی سامسونگ بازی تشریفاتی خواهد بود و تنها برای حفظ آبرو وارد میدان خواهد شد.

[box type=”info”]رای به برنده شدن نکسوس4 ……… 56.05 درصد
رای به برنده شدن اسند پی6 ………. 34.74 درصد
رای به تساوی مسابقه ………. 9.21 درصد[/box]

بدین ترتیب دور دوم از بازی‌های گروه A به پایان رسید و صعود گلکسی اس 4 به مرحله حذفی قطعی شده و دست اسندپی6 برای فتح جام باز ماند. جدول این گروه را در زیر مشاهده می‌کنید.

Group Aنکته: میزان رای درج شده، میانگین آرای کسب شده توسط هر یک از گوشی ها در مجموع دو بازی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH