دوربین گوشی وان‌پلاس 5 موفق به کسب امتیاز 87 در DxOMark شد

شرکت وان‌پلاس مانور زیادی بر روی دوربین گوشی وان‌پلاس 5 حتی پیش از رونمایی از این محصول داد و توقع کاربران را در این خصوص بالا برد. اما پس از ارائه محصول، بسیاری از خریداران این گوشی هوشمند از دوربین آن ناامید شدند و حتی حرف‌های زده شده در مورد آن را بی‌ارزش دانستند.

نکته قابل‌توجه در خصوص دوربین گوشی وان‌پلاس 5، تصاویری است که در فضای باز با آن گرفته می‌شود. به گفته DxO، تراز سفیدی در این تصاویر غالبا دقیق و پایدار است و جزئیات نیز به خوبی حفظ می‌شوند. درحالی‌که تصاویر گرفته شده از سوژه‌های متحرک، آن‌ها را سایه‌دار نشان می‌دهد.

وان‌پلاس 5

از طرف دیگر، تصاویر در فضای بسته خوب بوده اما پایدار نیستند. ثابت شد که تصویربرداری در نور کم چالشی برای وان‌پلاس 5 محسوب می‌شود؛ در این موقعیت‌ها تصاویر تیره و فاقد جزئیات لازم هستند. تراز سفیدی در زیر نور فلورسنت کاهش می‌یابد، اما هنوز هم قابل قبول است.

فوکوس در دوربین گوشی وان‌پلاس 5 عالی است. DxO می‌گوید فوکوس خودکار در این گوشی سریع و پایدار است. به لطف فوکوس خودکار هیبریدی تشخیص کنتراست و تشخیص فاز، عملکرد دوربین در این خصوص، در تمامی شرایط نوری یکسان است.

تناقض در تراز سفیدی و کاهش جزئیات تصاویر در نور کم از جمله مواردی بودند که مانع از بالا رفتن امتیاز عملکرد دوربین این گوشی هوشمند شدند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH