تصویر جدید از میزو پرو 7 با نمایشگر ثانویه منتشر شد

بدون شک میزو پرو 7 یکی از جالب‌ترین اسمارت‌فون‌های در انتظار معرفی است. شاید مهم‌ترین دلیل این موضوع نمایشگر ثانویه قرار گرفته در بخش پشتی آن باشد که در زیر دوربین اصلی حضور دارد. تاکنون چند تصویر و رندر از این هندست منتشر شده است و امروز یک‌بار دیگر تصاویری از میزو پرو 7 در رنگ مشکی لو رفته است.

تصویری که به‌تازگی از میزو پرو 7 منتشر شده، دقیقا مشابه‌ نمونه‌های قبلی است. در این تصویر به‌خوبی می‌توانیم نمایشگر ثانویه موجود در بخش پشتی را مشاهده کنیم که در بخش زیرین دوربین دوگانه قرار گرفته است. انتظار می‌رود این نمایشگر از نوع E-ink باشد و نوتیفیکشن‌ها را به اطلاع کاربر برساند؛ ایده استفاده از نمایشگر ثانویه و در واقع گوشی دوطرفه چندان جدید نیست و Yota که یک تولیدکننده روسی تلفن‌همراه است، پیش‌تر یک نمونه کامل با نمایشگر E-ink در بخش پشتی را روانه بازار کرده است. بااین‌حال رویکرد میزو برای استفاده از نمایشگر ثانویه متفاوت است، این نمایشگر تنها بخش کوچکی از پنل پشتی را اشغال می‌کند و هنوز مشخص نیست که به‌طور قطع از نوع E-ink باشد. به‌هرحال تصویری که به‌تازگی منتشر شده است نشان می‌دهد میزو پرو 7 در رنگ سیاه نیز عرضه خواهد شد، رندرهایی که پیش‌تر از این هندست منتشر شده‌ بودند، نسخه طلایی رنگ آن را نشان می‌دادند.

میزو پرو 7

انتظار می‌رود میزو پرو 7 از یک نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح فول‌اچ‌دی و یا حتی QHD استفاده کند و شایعات مبنی بر آن هستند که میزو پرو 7 اولین اسمارت‌فونی خواهد بود که به چیپست مدیاتک Helio X30 مجهز می‌شود. این چیپست از چهار هسته کورتکس A53، چهار هسته کورتکس A35 و 2 هسته کورتکس A73 تشکیل شده است که برپایه معماری غیر یکنواخت (heterogeneous) فعالیت می‌کند. این بدان معناست که هر بخش می‌تواند عملکردی جداگانه داشته باشد که باتوجه به نوع پردازش، فعال می‌شود. از دیگر مشخصات میزو پرو 7 که در شایعات آمده می‌توان به استفاده از 6 یا 8 گیگابایت رم در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد. دوربین دوگانه مورد استفاده در میزو پرو 7، 12 مگاپیکسلی بوده و از سنسورهای سونی IMX286 یا IMX386 استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH