7 تا از باریک‌ترین تبلت‌های دنیا (زیر 8 میلی‌متر)

با گذشت زمان، تب باریکتر و خوش اندام‌تر شدن بین تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند داغ‌تر می‌شود. خواهان تبلت‌های باریک هم در پی این تب و تاب بیشتر می‌شود.

شایعات می‌گویند اپل  قرار است آیپد 5 خود را نسبت به مدل پیشین باریکتر بسازد که البته با وجود آلومینیومی بودن آن، کار ساده‌ای نخواهد بود. آیپد مینی آمد تا بگوید که الزاما باریکترین‌ها پلاستیکی نیستند. ظاهرا این وسواس به باریکی بیش از حد، بدجور دامن کاربران و بازار را گرفته است. در مطلب زیر باریکترین تبلت‌های موجود در دنیا در یک شو شرکت کرده و اندام زیبا و باریک خود را به معرض تماشا گذاشته‌اند.

تبلت سونی اکسپریا  Z

خب پیشگام بلامنازع این گروه، سونی اکسپریا Z خواهد بود که با قطر 6.9 میلیمتر در صدر قرار می‌گیرد. این تبلت نه تنها باریکترین بلکه سبکترین تبلت 10 اینچی هم است که با ویژگی ضد آب بودنش تنها کاری که می‌توان در برابرش انجام داد سر تعظیم فرود آوردن است.

xperia-tablet-z

اپل آیپد مینی

آیپد مینی با قطر 7.2 میلیمتر و بدنه‌ای از جنس آلومینیوم، جایگاه خود را به عنوان دومین باریکترین تبلت محکم می‌کند و ما را وا می‌دارد که به تیم طراحی جانی ایوه ادای احترام کنیم.

ipad-minIi

سامسونگ گلکسی تب 3 نسخه 8 اینچی

هر جا سخن از تبلت است نام سامسونگ می‌درخشد!

سامسونگ با این مدل و قطر 7.4 میلیمتر که تنها یک تار مو از آیپد مینی قطور تر است جایگاه سوم را به خود اختصاص می‌دهد و به دلیلی پلاستیکی بودن در زمره سبک وزن‌ترین‌ها هم قرار می‌گیرد.

tab-8-3.0

توشیبا اکزایت 10

خب در این میان نباید از زحماتی که  توشیبا برای تبلت‌هایش می‌کشد چشم پوشی کرد. اکزایت با قطر 7.7 میلیمتر یکی از سبک‌ترین و باریک‌ترین تبلت‌های 10 اینچی است که تا بحال معرفی شده‌اند.

4

سامسونگ گلکسی تب 7.7

قدیمی اما هنوز جذاب. گلکسی تب 7.7 تنها تبلت سوپر آمولدی است که با قطر 7.89 در بدنه‌ای از جنس آلومینیوم قرار گرفته است.

samsung-galaxy-tab-7-7-000-556x400

سامسونگ گلکسی تب 3 نسخه 10.1 اینچی

باز هم سامسونگ و مدل‌های متنوعش.
اسلیت دیگر زیر 8 میلیمتری سامسونگ با قطر 7.95 میلیمتر، همین گلکسی تب 3 است که به گونه‌ای خیلی نا متعارف مجهز به یک پردازنده 2 هسته‌ای اینتل اتم است.

GalaxyTab3-10-01

 سامسونگ گلکسی نوت 8.0

خدارا شکر این لیست 70 تایی نیست ویلا ظاهرا حالا حالاها سامسونگ دست بردار نبود. آخرین تبلت در این گروه گلکسی نوت 8.0 است که از خانواده قلم دارها است. با وجود محفظه قرار گیری قلم وروکش دیجیتایزر، سامسونگ توانسته است این مدل را با قطر 7.95 میلیمتر ارایه دهد.

galaxy-note-8-0-7

امیدواریم با دیدن این همه زیبایی آنهم به طور یکجا، شگفت زده نشده باشید!

13 در مورد “7 تا از باریک‌ترین تبلت‌های دنیا (زیر 8 میلی‌متر)”

  1. با سلام، به نظر شما کدوم از این تبلتها برای یه دانشجو خوبه؟ بدون در نظر گرفتن قیمت، فقط کارایی و بانری و دوربین برام مهمه و این که مموری قابل ارتقا باشه!؟
    با تشکر

    1. سارا صریحی

      روکش دیجیتایزر یک لایه روی صفحات اسلیت هاست و کارش دیجیتال کردن شکلها یا تصاویریه که با دست یا قلم به صورت انالوگ روی صفحه کشیده میشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH