اپلیکیشن فیجت اسپینر: یک تفریح برای اوقات فراغت!

مدتی است نام فیجت اسپینر سروصدای زیادی به پا کرده است. یک وسیله کوچک اما معجزه‌آسا که اعصاب به‌هم‌ ریخته شما را آرام می‌کند.

فیجت اسپینرها نوع خاصی از فیجت هستند که خاصیت چرخش بسیار سریع دارند و این چرخش زیبایی بصری توهم گونه خاصی ایجاد می‌کند که نگاه کردن به آن در کنار خود این عمل فیزیکی به فرد آرامش می‌دهد. اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که همیشه موقع نشستن پای خود را تکان می‌دهید یا با وسیله‌ای مثل خودکار بازی می‌کنید، این اسپینرها برای شما ساخته شده است.

این وسیله چنان محبوبیتی پیدا نمود که کمپانی‌های سازنده بازی به فکر تولید یک اپلیکیشن افتادند که شاید بتواند شبیه‌سازی برای فیجت اسپینر بوده و به دلیل شباهت نام و کارایی آن از محبوبیت این فیجت استفاده نموده و بفروشد.

در این مقاله به بررسی بازی جدید فیجت اسپینر (Fidget Spinner) می‌پردازیم که شبیه‌سازی برای این وسیله بازی محبوب و دوست‌داشتنی است. با ما همراه باشید…

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، محیط این بازی بسیار ساده بوده و تنها یک فیجت اسپینر در مرکز صفحه است. با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه از سمت چپ به راست اسپینر شما شروع به گردش می‌کند.

کل هدف و نتیجه بازی این است که در تعداد باری که به شما فرصت داده می‌شود طوری فیجت خود را بچرخانید که تعداد دور بیشتری بزند. هر دور که دست خود را بر روی صفحه می‌کشید یک نوبت برای شما محسوب می‌شود شما 4 فرصت برای چرخاندن فیجت اسپینر خود دارید.

بعد از هر بار چرخاندن و محاسبه تعداد دور زده‌شده به شما سکه داده می‌شود که در طول بازی بسیار لازم است.

اپلیکیشن فیجت اسپینر

در بخش پایین بازی 5 گزینه مشاهده می‌شود که هرکدام را به‌اختصار توضیح می‌دهیم.

My Mods

گزینه اول که عکس آن نیز فیجت اسپینر است، سطح دستگاه شما را نشان می‌دهد. با بالاتر بردن سطح آن سرعت و قدرت اسپینر شما نیز افزایش می‌یابد. در قسمت My mode می‌توانید رنگ و طرح‌های مختلف مربوط به اسباب‌بازی خود را تغییر دهید.

SPINNER SPEEDER

در این بخش می‌توانید سرعت ماکزیمم اسپینر خود را افزایش دهید. کافی است با سکه‌هایی که دارید این قسمت را آپگرید نمایید تا سرعت وسیله شما چندین برابر شود.

GREASE THE WHEELS

در این بخش با روغن‌کاری وسیله خود تاثیر اصطکاک بر اسپینر شما به حداقل رسیده در نتیجه اسپینر زیبای شما مدت‌ زمان بیشتری را می‌چرخد. این آیتم نیز با سکه آپگرید شده و افزایش می‌یابد.

RESLESS EARNER

این بازی دو حالت دارد: زمانی که بازی می‌کنید و زمانی که از بازی خارج می‌شوید. بله، تعجب نکنید هر زمان که از بازی خارج می‌شوید به‌صورت آفلاین در هر دقیقه به شما به‌صورت پیش‌فرض سکه داده می‌شود. تعداد سکه‌های داده‌ شده به شما در دقیقه از 1 سکه شروع می‌شود و با آپگرید کردن آن افزایش می‌یابد.

یعنی حتی در زمانی که آفلاین هستید و بازی نمی‌کنید سکه دریافت نموده و می‌توانید فیجت اسپینر خود را ارتقا ببخشید.

اپلیکیشن فیجت اسپینر

SETTING

در منوی تنظیمات نیز می‌توانید صدا را کم‌ و زیاد نموده، امتیاز خود را به دوستانتان به اشتراک بگذارید و ببینید با امتیازی که در اختیار دارید در چه رتبه‌ای در دنیا هستید.

گیم پلی این بازی بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است و اگر کمی با آن بازی کنید متوجه می‌شوید که به آن معتاد شده‌اید. طرز کار این بازی بسیار ساده است و برای حرفه‌ای شدن در آن نیاز به هوش و مهارت خاصی ندارید.

تنها کاری که باید بکنید این است که از هر طریقی که شده فیجت اسپینر خود را بچرخانید. برای این منظور به شما فرصت داده می‌شود تا اسپینر خود را در تعداد دفعاتی مشخص با کشیدن انگشت بر روی صفحه تکان دهید.

مراقب باشید تمامی فرصت‌های خود را پشت سر هم از دست ندهید. اجازه دهید تا اسپینر کمی بچرخد و دوباره صفحه را لمس کنید تا دور بگیرد. برای ارتقای میزان سکه دریافتی باید رکوردی را که مورد نیاز است، بزنید. مثلا برای دریافت امتیاز 4x که به شما چهار برابر سکه می‌دهد باید رکورد 50 دور را زده باشید.

فراموش نکنید تنها چرخاندن فیجت اسپینر مدنظر نیست. باید به روغن‌کاری و افزایش ماکزیمم سرعت آن نیز توجه کنید. دستگاه شما نیاز به رسیدگی دارد و باید آن را ارتقا دهید تا بتوانید رکوردهای مختلف را بزنید و در رتبه‌بندی جهانی بالاتر بیایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH