گلکسی نوت FE به‌زودی به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سامسونگ به‌زودی نسخه اصلاح شده گلکسی نوت 7 را که با نام گلکسی نوت FE می‌شناسیم، به‌صورت جهانی عرضه خواهد کرد. پیش‌تر سامسونگ اعلام کرده بود که برنامه‌ای برای افزایش تعداد دستگاه‌های آماده شده از این مدل ندارد. در ابتدا این کمپانی کره‌ای اعلام کرد که 400 هزار دستگاه گلکسی نوت FE را در کشور خود به فروش خواهد رساند و این رقم حتی با وجود محبوبیت بسیار زیاد این نسخه اصلاحی، هنوز تغییر نکرده است.

نسخه‌ای که هم‌اکنون عرضه شده از چیپست اگزینوس 8890 استفاده می‌کند که توسط خود سامسونگ توسعه یافته است. بااین‌حال انتظار می‌رود نسخه جهانی از چیپست اسنپدراگون 821 استفاده کند، این بدان معناست که نسخه اصلاحی گلکسی نوت 7 از نسخه استاندارد و قدیمی قدرتمندتر خواهد بود. اسنپدراگون 821 قدرتمندترین چیپست ساخته شده توسط کوالکام در سال 2016 بود که هم‌اکنون در اسمارت‌فون‌هایی از جمله گوگل پیکسل، ال‌جی G6 و اچ‌تی‌سی U الترا نیز استفاده می‌شود و هنوز هم یکی از قدرتمندترین چیپست‌های موبایلی است. تفاوت دیگر گلکسی نوت FE با گلکسی نوت 7 به ظرفیت باتری آن بازمی‌گردد. مدل اصلاحی از یک سلول باتری با ظرفیت 3200 میلی‌آمپر استفاده می‌کند، این درحالی است که نسخه پایه به یک باتری 3500 میلی‌آمپری مجهز شده بود.

از زمان معرفی گلکسی نوت FE تاکنون میانگین اسمارت‌فون‌های به فروش رسیده در طول یک‌روز در کشورهای خاور دور افزایش یافته است. درحال‌حاضر در هر روز به‌صورت میانگین 24000 تلفن‌همراه جدید فروخته می‌شود که در مقایسه با مقدار قبلی که 15000 واحد در یک روز بود، افزایش یافته است. دو رنگ آبی مرجانی و آبی عقیق از جمله محبوب‌ترین رنگ‌ها در میان مصرف‌کنندگان کره‌ای بوده و در اکثر فروشگاه‌ها موجودی این دو رنگ به اتمام رسیده است.

گلکسی نوت FE

عملکرد موفق گلکسی نوت FE در بخش فروش موجب شگفتی کارشناسان شد. در واقع اکثر کارشناسان انتظار نداشتند که یک محصول مربوط به یکسال گذشته و با قیمت 610 دلار که تنها 20 درصد ارزان‌تر از گلکسی نوت 7 است، اینقدر موفق باشد.

در حال حاضر نیز این کمپانی کره‌ای درحال کار بر روی یک جانشین واقعی برای فبلت متوقف شده خود در سال 2016 است. احتمال می‌رود مراسم معارفه این هندست در اواخر ماه آگوست و یا اوایل سپتامبر برگزار شود که ممکن است مقارن با برگزاری نمایشگاه IFA باشد. انتظار می‌رود در هفته‌های آینده خبرهای بیش‌تری از گلکسی نوت 8 منتشر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH