یک اسمارت‌فون جدید از موتورولا در GeekBench رویت شد

به‌تازگی یک اسمارت‌فون جدید از برند موتورولا در بنچمارک GeekBench رویت شده است، از آن‌جایی‌که مشخصات این دیوایس را پیش‌تر در هیچ‌کدام از شایعات منتشر شده در رابطه با اسمارت‌فون‌های آینده موتورولا مشاهده نکرده‌ایم، احتمال می‌رود که با یک اسمارت‌فون کاملا جدید مواجه باشیم.

مطمئنا این اسمارت‌فون موتو G5S نخواهد بود، زیرا این دستگاه به نمایشگری 5.2 اینچی مجهز می‌شود و هم‌چنین نمی‌تواند موتو G5S پلاس باشد زیرا اسمارت‌فون جدید قرار نیست با یک نمایشگر 5.5 اینچی معرفی شود و مشخصات دوربین نیز با موتو X4 متفاوت است. پس این اسمارت‌فون کدام مدل است؟

موتورولا

موتورولا XT1789 از یک نمایشگر 5 اینچی با وضوح فول‌اچ‌دی استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات این مدل می‌توان به 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. موتورولا XT1789 از یک پردازنده 8 هسته‌ای با سرعت 2.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 508 استفاده می‌کند، این چیپست می‌تواند یکی از دو مدل اسنپداگون 630 و یا اسنپدراگون 660 باشد.

در بخش تصویربرداری این هندست می‌توانیم دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی را که می‌تواند تصاویر را به‌صورت 4K ضبط کند، مشاهده کنیم. دوربین جلو این هندست 16 مگاپیکسلی بوده که برای محصولات موتورولا یک رقم غیر معمولی محسوب می‌شود. سیستم عامل این اسمارت‌فون اندروید 7.1.1 بوده و از NFC پشتیبانی می‌کند.

مطمئنا این مشخصات مربوط به یک اسمارت‌فون میان‌رده است که به احتمال زیاد مربوط به یک عضو از خانواده G بوده و یا یکی از مدل‌های موتو X4 است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH