موتو G5S پلاس با بدنه فلزی، نمایشگر بزرگ‌تر و دوربین دوگانه در راه است

به‌تازگی ایوان بلاس، افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، گزارشی را در سایت VentureBeat منتشر کرده است که شامل یک تصویر رسمی از موتو G5S پلاس است. این اسمارت‌فون نسخه خاص یا “special edition” موتو G5 پلاس محسوب می‌شود که اوایل سال جاری معرفی و روانه بازار شد. از جمله مهم‌ترین تغییرات این نسخه می‌توان به استفاده از بدنه آلمینیومی اشاره کرد.

موتو G5S پلاس

دوربین دوگانه مورد استفاده در موتو G5S پلاس از دو سنسور 13 مگاپیکلی استفاده می‌کند که یکی از آن‌ها رنگی بوده و دیگری از نوع مونوکروم است. دوربین سلفی این اسمارت‌فون به نسبت موتو G5 پلاس از 5 مگاپیکسل به 8 مگاپیکسل ارتقا یافته و اندازه نمایشگر نیز به 5.5 اینچ رسیده است. موتو G5 پلاس از یک بدنه پلاستیکی استفاده می‌کند و به یک دوربین 12 مگاپیکسلی و نمایشگر 5.2 اینچی مجهز شده است.

مطابق گفته‌های بلاس، دوربین دوگانه قرار گرفته روی موتو G5S پلاس قابلیت‌های جدیدی هم‌چون افکت بوکه، جایگزینی تصویر زمینه و فیلتر تصویربرداری سیاه و سفید را با خود به‌همراه دارد.

در بخش سخت‌افزاری موتو G5S پلاس می‌توانیم یک نمایشگر با وضوح فول‌اچ‌دی و چیپ‌ست اسنپدراگون 625 را مشاهده کنیم که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. مطمئنا این سخت‌افزار برای کارهای روزمره بسیار مناسب بوده، هرچند ممکن است در برخی از بازی‌های سنگین با افت فریم مواجه شویم و یا اجرای بازی به‌صورتی‌که در پرچم‌داران میسر است، امکان‌پذیر نباشد.

با توجه به اینکه اطلاعات زیادی از این اسمارت‌فون در دسترس است و تصاویر واقعی و تبلیغاتی آن در فضای اینترنت منتشر شده، می‌توان گفت که به زمان معرفی رسمی آن نزدیک شده‌ایم. کنفرانس بعدی موتو در تاریخ 26 جولای در نیویورک برگزار خواهد شد، انتظار می‌رود در این مراسم مدل‌های موتو Z2 فورس و موتو X4 به‌صورت رسمی معرفی شوند. مطمئنا موتو G5S و G5S پلاس نیز می‌توانند یکی از مهمان‌های این کنفرانس باشند، اما هنوز هیچ چیز به‌صورت رسمی تایید نشده، بنابراین بهتر است تا برگزاری مراسم صبر کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH