پشتیبانی از اندروید اتو به نسخه بتای اپلیکیشن موزیک سونی اضافه شد

پس از دریافت آخرین به‌روزسانی، نسخه بتا و یا همان آزمایشی اپلیکیشن «موزیک» سونی به قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل «اندروید اتو» گوگل مجهز شد. قابلیتی که براساس آن، کاربرانی که از دستگاه‌های مجهز به این سیستم عامل استفاده می‌کنند، قادر خواهند بود تا بدون نیاز به لمس نمایشگر اسمارت‌فون خود، به لایبرری و سایر ویژگی‌های این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنند.
پشتیبانی از اندروید اتو در آپدیتی با شماره بیلد 9.3.10.A.1.1 برای نسخه بتای این اپلیکیشن عرضه شده و به‌گفته سونی، تنها کاربرانی می‌توانند از طریق این سیستم عامل به اپلیکیشن موزیک دسترسی داشته باشند که از ورژن بتای این اپلیکیشن استفاده می‌کنند. بااین‌حال، کاربران نسخه بتای این اپلیکیشن که هنوز موفق به دریافت این به‌روزسانی نشده‌اند، می‌توانند فایل APK آن را دریافت کنند.

اندروید اتو
در به‌روزسانی جدید اپلیکیشن موزیک، علاوه‌بر اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل اندروید اتو، این امکان برای کاربران فراهم شده است تا اندازه این ویجت را با توجه به سلیقه خود تغییر دهند، به‌طوری‌که می‌توانند آن را کوچک‌تر و یا بزرگ‌تر از آنچه که به‌صورت پیش‌فرض در نظر گرفته شده، تنظیم کنند. همچنین، با دریافت این به‌روزسانی، آلبوم آرت (Album Art) در تب مشاهده آهنگ به نمایش درخواهد آمد؛ این در حالیست که پیش‌تر این قسمت، خارج از تب به نمایش درمی‌آمد. اضافه شدن این قابلیت می‌تواند برای آن دسته از کاربرانی مفید باشد که بیشتر از طریق بصری، آهنگ‌های موردنظر خود را پیدا می‌کنند. جدای از این سه ویژگی جدید، در این به‌روزسانی احتمالا به‌منظور ارتقای نحوه تعامل کاربر با اپلیکیشن و همچنین برطرف شدن برخی باگ‌ها، تغییراتی اعمال خواهد شد.
همان‌طور که اشاره شد، این قابلیت یعنی پشتیبانی از اندروید اتو تنها برای نسخه بتای این اپلیکیشن عرضه شده و از این رو، عرضه عمومی آن برای تمامی کاربران، اندکی زمان خواهد برد. سونی با اضافه کردن قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو، اپلیکیشن موزیک خود را به جمع اپلیکیشن‌های محبوبی اضافه کرد که از سرویس‌هایی همچون گوگل‌پلی موزیک، اسپاتیفای، پاندورا، دییزر، آی‌هارت رادیو و غیره پشتیبانی می‌کنند. اگر شما نیز علاقه‌مند به اضافه شدن پشتیبانی اندروید اتو بر روی اپلیکیشن موزیک خود هستید و در عین حال، از نسخه بتای این اپلیکیشن استفاده نمی‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا منتظر عرضه و به دنبال آن، دریافت به‌روزسانی‌هایی باشید که در آینده‌ای نزدیک برای این اپلیکیشن عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH