بهترین اسپیکرهای بلوتوثی بازار ایران که باید بخرید (تیرماه 96)

آیا از صدای موبایل یا تبلت‌تان راضی نیستید؟ آیا از هدفون و موارد مشابه آن خوش‌تان نمی‌‌آید؟ آیا محیطی پرسروصدا را دوست‌دارید؟ آیا از گوش‌دادن موسیقی در فضای باز لذت می‌برید؟ پس باید مطلب ما در رابطه با بهترین اسپیکرهای بلوتوثی بازار ایران را بخوانید.

این نوع دستگاه‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا از موزیک در فضای باز مانند طبیعت لذت ببرید و در آن غرق شوید. البته این‌ها مزیت دیگری هم دارند. می‌توانید وقتی که با دوستان‌تان در حال خوش‌گذرانی هستید یک موسیقی را از طریق این بلندگو‌ها پخش کنید تا در عمق و بلندی صدای آن فرو بروید و حتما گشت‌و‌گذار شما را بهتر خواهند کرد و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای‌تان رقم خواهند زد. اما پیداکردن یکی از خوب‌های این وسایل سرگرمی آسان نیست.

در این مطلب 5 اسپیکر بلوتوثی قابل‌حمل به شما معرفی می‌کنیم که اتفاقا قیمت معقولی دارند و زیاد به شما صدمه مالی نمی‌زنند! البته اگر می‌خواهید بهترین تجربه از این دستگاه‌ها را داشته باشید باید کمی بودجه‌تان را بالا ببرید و بیش‌تر کار کنید! اگر می‌خواهید با این 5 بلندگوی دلبر بیش‌تر آشنا شوید، پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید…

نکته: این لیست براساس قیمت و نزولی است.


1-     اسپیکر بلوتوثی قابل‌ حمل آی‌هوم مدل IBT3

اگر اهل گشت‌و‌گذار در طبیعت هستید و زیاد با آبشارها سروکار دارید٬ بهتر است این بلندگو را خریداری کنید. حتما الان با حالتی متعجب دلیل این‌کار را می‌پرسید. پس بگذارید جواب‌تان را با با یک جمله بدهیم «این مدل توانسته گواهینامه IP64 را دریافت کند.» ساده‌تر بگوییم این یعنی که شما می‌توانید از این اسپیکر حتی اگر درون آب (شیرین) هم افتاد٬ دوباره‌ استفاده نمایید و نگران چیزی نباشید!

این اسپیکر رنج زیادی را پوشش می‌دهد و با چشمان نافذ خود امواج بلوتوث را حتی از چندین متری تشخیص می‌دهد! ضمنا کاربر قادر است که هم از طریق بی‌سیم و هم باسیم از آن بهره ببرد.

همچنین در دل این بلندگو یک باتری لیتیوم‌ یون‌ پلیمری گنجانده شده است که به وسیله‌ درگاه یواس‌بی شارژ می‌گردد. ناگفته نماند که این اسپیکر می‌تواند برای شما تاحدود 14 ساعت موزیک پخش کند و در تمام این مدت تعللی نکند!

حدود قیمت: سیصد و نود هزار تومان


2-     اسپیکر بلوتوثی قابل‌ حمل جی‌بی‌ال مدل Flip 4

اگر از آن دسته کسانی هستید که درطول شبانه‌روز گوشی‌تان زیاد زنگ می‌خورد٬ پس حتما باید این مدل را در لیست ‌خریدتان جای دهید. چون که این بلندگو یک میکروفون دارد تا با آن بتوانید هم به تماس‌های دریافتی‌تان پاسخ دهید و هم به تفریح‌تان برسید. همچنین این اسپیکر بسیار سنگین و همین‌طور بسیار قدرتمند و قلدر است. توان خروجی این مدل از جی‌بی‌ال 16 وات است و کم‌ و‌ بیش شبیه برخی تلویزیون‌های 3 میلیونی است!

این اسپیکر یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که تا حدود 12 ساعت برای کاربر موزیک پخش می‌کند و خم به ابرو نمی‌آورد. اما زمان شارژشدن این غول‌آسا کمی بیش‌تر از آیفون 7 پلاس است! همچنین این بلندگو در مقابل آب شیرین مقاوم است و با آبشارها و چشمه‌ها رابطه خوبی دارد.

حدود قیمت: سیصد و هشتاد هزار تومان


3-     اسپیکر بلوتوثی قابل‌ حمل جی‌بی‌ال مدل Go

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی

اگر رنگ‌های سرزنده و شاد را دوست دارید٬ ما به شما توصیه می‌کنیم که این مدل را خریداری نمایید. چون که کمپانی جی‌بی‌ال برای این بلندگو خود رنگ‌های متنوعی تدارک دیده و نظر عاشقان رنگین‌کمان را حتما به خود جلب می‌کند! همچنین این مدل وزنی درحدود یک اسمارت‌فون و ابعادی معقول نیز دارد. خوشبختانه کاربر قادر است به دو روش با این دستگاه به موزیک گوش دهد. یکی از طریق جک 3.5 میلی‌متری صدا و دیگری به وسیله فن‌آوری دوست‌داشتنی بلوتوث! ضمنا یک میکروفون فسقلی هم به این اسپیکر اضافه گشته تا دیگر نگران تماس‌های دریافتی‌تان نباشید.

جی‌بی‌ال Go به یک باتری با ظرفیت مطلوب مجهز گشته و زمان شارژشدن آن نسبتا پایین است و می‌توانید آن را پس از تقریبا 1 ساعت و 30 دقیقه از برق بکشید و استفاده کنید. لازم به‌ذکر است که این مدل به وسیله کابل میکرو یو‌اس‌بی شارژ می‌شود و با همه دستگاه‌های اندروید و آی‌او‌اس سازگار است و برخی اوقات به‌عنوان میانجی بین این دو دنیای متفاوت ظاهر می‌شود!

حدود قیمت: صد و ده هزار تومان


4-     اسپیکر بلوتوثی قابل‌ حمل تسکو مدل 2344

اگر درون کوله‌پشتی خود فضای کمی دارید و حتما هم می‌خواهید یک اسپیکر قابل‌حمل بلوتوثی داشته باشید٬ بهتر است این مدل را انتخاب نمایید. چراکه این بلندگو شکلی استوانه‌ای دارد و به‌راحتی در فضایی فسقلی جای می‌گیرد و جیکش هم درنمی‌آید! اما فکر نکنید که صدایی ظریف و ضعیف دارد. بلکه این مدل توانی معادل 6 وات دارد و باتوجه به اندازه کوچک آن باید بگوییم که این مقدار بسیار خوب و مطلوب است. همچنین این مدل به یک میکروفون و یک باتری عظیم‌الجثه 2200 میلی‌آمپرساعتی مجهز گشته تا شما مدت‌ها به موزیک دل‌خواه‌تان گوش بدهید و همین‌طور پاسخگوی تماس‌های‌تان نیز باشید.

حدود قیمت: صد و پنج هزار تومان


5-     اسپیکر بلوتوثی قابل‌ حمل شیائومی مدل Millet

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی

به آخرین اسپیکر و مقرون‌به‌صرفه‌ترین آن‌ها رسیدیم. محصولی که از شرکت پرآوازه شیائومی سردرآورده و همان‌طور که از این شرکت انتظار می‌رفت٬ این محصول هم کیفیت قابل‌قبولی دارد و سال‌ها عمر می‌کند. اما یک چیز این اسپیکر را از رقبا متمایز می‌کند. طراحی ظاهری! بله! این مورد در بلندگوهای قابل‌حمل اکثر اوقات نادیده گرفته می‌شود و کسی به آن محل نمی‌گذارد! اما این کمپانی چینی خواسته تکانی به این بازار بدهد و Millet را با طراحی یکپارچه آلومینیومی وارد بازار کرده تا آن را تسخیر کند. همچنین این مدل از بلندی و کیفیت صدای مطلوبی برخوردار است و ضمنا اندازه کوچکی هم دارد تا به‌راحتی درون کوله‌ پشتی یا در دست‌تان جای بگیرد.

حدود قیمت: پنجاه هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH