این 3 کیبورد خاص و متفاوت با قیمت مناسب را از بازار بخرید

اگر از کیبوردهای معمولی و عادی خسته شده‌اید و دل‌تان می‌خواهد یک تغییر و تحولی نسبتا بزرگ در ظاهر کامپیوتر بدهید. پس بهتر است یکی از صفحه‌کلیدهایی را که ما در این مطلب لیست خواهیم کرد٬ تهیه کنید. این کیبوردها بسیار خاص و متفاوت هستند و کم‌تر کسی آن‌ها را دارد و استفاده می‌کند. البته به این منظور نیست که آن‌ها بدردنخور و بد هستند. بلکه شاید بیش‌تر مردم ظاهر کلاسیک را می‌پسندند و احتمالا از تغییری ناگهانی می‌ترسند!

اما اگر شما می‌خواهید تا تحولی در صفحه‌کلید کامپیوترتان بدهید پس به شما توصیه می‌کنیم که این مطلب را با وسواس بخوانید تا دست‌تان بیاید که کدام کیبورد مناسب شماست. اما باید در همین اول گوشزد کنیم که این وسایل به شدت خاص و زیبا هستند و به احتمال زیاد معتادشان می‌شوید و از آن‌ها دل نمی‌کنید! اگر می‌خواهید با این «متفاوت‌ها» بیش‌تر آشنا شوید، پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید…

نکته: موارد این لیست براساس قیمت و نزولی هستند.


1-     کیبورد مکانیکی رپو مدل V720

این صفحه‌کلید یکی از آن غول‌پیکرهاست و بسیار سنگین‌وزن نیز هست. این وزن و ابعاد باعث‌ شده تسلط بیش‌تری در زمان تایپ پیدا کنید و کیبورد بهتر روی کف میز بچسبد. اما این ابعاد، V720 را متمایز از دیگر همنوعانش نکرده‌ است! بلکه جادوی رنگ‌ها سبب شده تا این مدل تو دل‌برو شود و کاربران را مجذوب خود کند. این رنگ‌ها از نوع RGB و حدود 17 میلیون هستند! پس منتظر یک رنگین‌کمان کوچک درخانه یا محل‌کار خود باشید.

باتوجه به فرمت رنگ‌ها باید بگوییم که بسیار به واقعیت نزدیک هستند و از اغراق در آن‌ها خبری نیست. همچنین این صفحه‌کلید 103 تا کلید دارد که هرکدام یک یا چند عملی را انجام می‌دهند. ناگفته نماند که این کیبورد از تمام نسخه‌های ویندوز (البته از XP به بالا) پشتیبانی می‌کند. ضمنا عمر ضربه‌پذیری کلیدها 60 میلیون ضربه است و از این‌نظر باید بگوییم که تا سال‌های سال می‌توانید از این مدل بهره ببرید و حس متفاوت‌بودن را تجربه کنید!

حدود قیمت: 410/000 تومان


2-     کیبورد بی‌سیم مایکروسافت مدل اسکالپت ارگونومیک دسکتاپ

همان‌طور که احتمالا می‌دانید مایکروسافت یکی از شرکت‌های کهنه‌کار در زمینه ساخت صفحه‌کلید است و سال‌ها تجربه دارد. این‌ مدل هم دست‌رنج این کمپانی مشهور است که در ساخت کیبورد‌های ارگونومیک ید طولایی دارد. با این حال طراحی این صفحه‌کلید باعث شده که ما آن را مهمان این مطلب کنیم.

اسکالپت ارگونومیک دسکتاپ در میانه خود شکافی دارد که تا دکمه فاصله (Space) پیش آمده و به‌نظر می‌رسد که آن را از وسط به دونیم کرده است! این‌کار عجیب‌ و‌ غریب مایکروسافت سبب شده تا کاربر تسلط بیش‌تری روی این صفحه‌کلید داشته باشد و حرفه‌ای‌تر کار خود را انجام دهد. ضمنا همین قسمت وسطی ارتفاع چشمگیری دارد و این موضوع به ارگونومی محصول کمک شایانی کرده است. لازم ‌به‌ذکر است که کلیدهای متعدد این کیبورد بزرگ‌تر از معمول طراحی گشته‌اند تا کاربر آن‌ها را به‌ آنی پیدا کند! این صفحه‌کلید از نوع بی‌سیم است و شما با خرید این مدل هم خاص خواهید بود و هم از شر سیم‌ها خلاص خواهید شد!

حدود قیمت: 350/000 تومان


3-     کیبورد مایکروسافت کامفورت کرو 3000

شاید فکر کنید برای این‌که محصولی خاص و متفاوت شود باید حتما تغییری کلی در ظاهر آن ببیند! اما همیشه این‌گونه نیست و فقط با کمی تغییر می‌شود چیزها را متحول و از شکل همیشگی‌شان خارج کرد. این کار را مایکروسافت با وسواس خاصی انجام داده است. این مدل طراحی منحنی‌ شکلی دارد؛ اما همین موضوع باعث شده هم خاص شود و هم ارگونومی بهتری داشته باشد و مچ دست به بهترین شکل‌ ممکن روی آن قرار بگیرد. ضمنا ظاهر این کیبورد براق و خیره‌کننده است و می‌توانید از آن به‌عنوان المانی برای تزئین کامپیوتر استفاده کنید! همچنین این صفحه‌کلید بسیار باریک و سبک بوده و همان‌‌طور که از اسمش پیداست برای کاربر بسیار راحت و کامفورت است!

حدود قیمت: 80/000 تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH