گلکسی C7 2017

احتمالا گوشی گلکسی C7 2017 به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد

سامسونگ هنوز اسمارت‌فونی با دوربین دوگانه ارائه نکرده و بسیار در تلاش است تا اولین گوشی‌هوشمند خود را با این قابلیت روانه بازار کند. هرچند تعداد بی‌شماری از شایعات از وجود این ویژگی در گلکسی S8 خبر می‌دانند ولی این اتفاق هرگز رخ نداد و به‌نظر می‌رسد برای دیدن چنین قابلیتی در گوشی‌های سامسونگ باید تا زمان عرضه گلکسی نوت 8 منتظر بمانیم. البته به‌تازگی اخباری منتشر شده که بیان می‌کند گوشی گلکسی C7 2017 که یکی از میان‌رده‌های سامسونگ در سال جاری بوده که به دوربینی دوگانه مجهز خواهد شد.

نکته جالب آنجاست که شایعات اخیر به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی C7 2017 اولین اسمارت‌فونی از این غول کره‌ای خواهد بود که با دوربین دوگانه عرضه می‌شود و این افتخار قبل از نوت 8 نصیب یک گوشی میان‌رده خواهد شد. البته کمپانی سازنده هنوز به‌طور رسمی هیچ اطلاعاتی را درباره این موضوع تایید نکرده و ممکن است این قابلیت برای اولین‌بار در اسمارت‌فون دیگری قرار بگیرد، چراکه پیش‌ از این نیز، اخباری منتشر شده بود که اعلام می‌کرد نسخه‌ 2017 گوشی‌های گلکسی C10 یا گلکسی J7 با این ویژگی عرضه خواهند شد.

گلکسی C7 2017

مسلما عرضه یک تلفن‌هوشمند میان‌رده با دوربین دوگانه از سوی سامسونگ می‌تواند کاربران زیادی را برای خرید چنین موبایلی ترغیب کند، به‌خصوص این‌که کره‌ای‌ها تا حد زیادی در این بازار موفق بوده و به آن دلبسته‌ هستند. در‌حال‌حاضر اطلاعات واضحی درباره مشخصات گلکسی C7 2017 بیان نشده ولی به‌نظر می‌رسد که شانس این گوشی‌هوشمند از دیگر همتایان خود بسیار بیشتر باشد.

احتمالا این میان‌رده برای رقابت بیشتر تنها در بازار کشور چین عرضه خواهد شد ولی ممکن است در آینده برای فروش در دیگر بازارها نیز در نظر گرفته شود. تنها چیزی که از آن مطمئن هستیم، این بوده که درحال‌حاضر همه توجه سامسونگ به آماده‌سازی پرچمدار سری نوت معطوف شده و به احتمال زیاد با دوربین اصلی دوگانه و همان طراحی دلنشین گلکسی S8 معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH