این 3 ماوس گیمینگ را از بازار بخرید (تیرماه 96)

برای یک گیمر بسیار مهم است که وسایلی ناب و درجه‌یک داشته باشد تا با استفاده از آن‌ها بتواند به‌ خوبی گیم خود را بازی کند و مراحل را یکی‌ پس‌از دیگری طی کند و بازیکنی تراز اول در دنیا شود! اما خود گیمرها هم می‌دانند که برای این‌کار باید سرکیسه را شل کنند و قیمت‌ گزافی برای یک وسیله نسبتا کوچک بپردازند. اما وقتی وارد بازار می‌شوند٬ گیج شده و در بین برندهای کوچک و بزرگ گم می‌گردند! البته ما اینجاییم و قصد داریم شما را کمک کنیم.

یکی از محصولاتی که باید گیمر یک نمونه حرفه‌ای و خوب آن‌ را داشته باشد٬ ماوس است! بلی! این کوچولوها اکثر اوقات بسیار کاربردی می‌شوند و نقش حیاتی در محیط بازی پیدا می‌کنند. پس باید یک موشواره مخصوص گیمینگ داشته باشید تا با آن بتوانید بازی‌کردن را به طور جدی ادامه دهید و بتوانید قله موفقیت را صعود کنید! در این مطلب قصد داریم 3 ماوس به شما گیمرهای عزیز معرفی کنیم. البته نه از آن گران‌قیمت‌هایش بلکه از آن مقرون‌به‌صرفه‌ها که اتفاقا عالی هستند و کار شما را راه می‌اندازند. اگر می‌خواهید با این 3 مدل بیش‌تر آشنا شوید، پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید…

نکته: این لیست براساس قیمت و نزولی است.


1- ماوس لاجیتک مدل G303 دادالوس اپکس پرفورمنس ادیشن

اگر دستان کوچکی دارید و از محصولات چاقالو هم خوش‌تان نمی‌آید٬ پس بهتر است به فکر خریدن این مدل باشید. چون که نسبتا کم‌وزن و سبک است و زیاد به شما زحمت نمی‌دهد! همچنین این موشواره مجهز به 6 کلید شده است که عمر زیادی دارند و تا 20 میلیون کلیک را تحمل می‌کنند! شرکت محبوب و پرآوازه لاجیتک این محصول خود را به یک حسگر اپتیکال مجهز کرده تا دقت این ماوس بالاو‌بالاتر برود. این کوچولو دقتی درحدود 12000dpi دارد و شما می‌توانید این عدد را هنگام استفاده تغییر دهید. البته همه این تنظیمات شخصی‌سازی شده از طرف شما در حافظه اختصاصی این ماوس ثبت و ذخیره خواهند شد و از این نظر مشکلی پیدا نمی‌کنید. ضمنا باید با لحن آوازگونه بگوییم «این موشواره تنها در مدت 1 میلی‌ثانیه به کلیک شما پاسخ می‌دهد و بسیار زبر و زرنگ است!» ناگفته نماند که این حرفه‌ای به یک هسته پردازشی 32 بیتی مجهز گشته تا بیش‌از‌پیش رقیبان را سرافکنده کند و به قول معروف پوز‌ه‌شان را به خاک بمالد!

حدود قیمت: دویست و نود هزار تومان


2- ماوس رپو مدل V210

ماوس گیمینگ

اگر می‌خواهید همان‌طور که ماوس‌تان باطن حرفه‌ای دارد٬ ظاهر خفنی هم داشته باشد بهتر است این مدل را تهیه کنید. چراکه این موشواره طرح و نقشی زیبا روی سطح خود دارد و نورپردازی‌های اطراف این کوچولو تماشایی هستند و دل و جان کاربر را می‌ربایند! همچنین این محصول از مواد اولیه مطلوبی ساخته شده است که در زیر دست حس یک کالای مرغوب را به کاربر منتقل می‌کند. در دل این ماوس حسگری از نوع اپتیکال گنجانده شده است که حرکت روان موشواره در سطوحی غیر از پد مخصوص را تضمین می‌کنند. دقت این مدل 3000dpi بوده و قابل تغییر نیز هست. ضمنا کاربر قادر است از بین 17 میلیون رنگ یکی را به عنوان نورپردازی ماوس برگزیند. لازم به‌ذکر است که شما می‌توانید از این فسقلی در ویندوز‌های XP/Vista/7/8/10 بهره ببرید و غم به دل‌تان راه ندهید! ناگفته نماند که برای ذخیره‌شدن این شخصی‌سازی‌ها کمپانی رپو یک برد حافظه در این محصول قرار داده است و کافی به نظر می‌رسد.

حدود قیمت: صد و ده هزار تومان


3- ماوس تسکو مدل TM 2014N

ماوس گیمینگ

به آخرین ماوس و مقرون‌ به‌صرفه‌ترین آن‌ها رسیدیم. موشواره‌ای که هم ظاهر خوبی دارد و هم باطن مطلوبی! مثل روز روشن است که کمپانی نام‌آشنای تسکو قصد داشته برای این محصول خوش‌قیمت در قسمت طراحی٬ کم نگذارد و تمام خلاقیت خود را روی این مدل صرف کند. اگر عکس فوق را دیده باشید حتما منظور این حرف ما را می‌فهمید و احتمالا تا الان عاشق این فسقلی شده‌اید! این ماوس دقت بالایی دارد و ضمنا با اکثر ورژن‌های سیستم‌عامل ویندوز سازگار است. همچنین اگر این محصول را تهیه کنید به همراه آن یک ماوس‌پد هم دریافت خواهید کرد و دیگر لزومی ندارد که برای خریدن یک پد دوباره کارت‌ بانکی‌تان را بیرون بکشید و آن را خالی کنید! لازم به‌ذکر است که این موشواره دارای 6 کلید مختلف است که باتوجه به جنس بدنه این مدل باید اذعان کنیم که این کلیدها عمر خوبی دارند و تا مدت‌ها بازنشسته نمی‌شوند!

حدود قیمت: سی و پنج هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH