عکس‌های لو رفته مشخصات گوشی جدید شیائومی ردمی 5 را نشان می‌دهند

به‌تازگی در یکی از بزرگترین لو رفتن اطلاعات، عکس‌های گوشی جدید شرکت شیائومی از طریق سایت اجتماعی چینی Weibo به بیرون درز کرد. این عکس‌ها مربوط به گوشی شیائومی ردمی 5 هستند. طراحی، مشخصات و حتی قیمت این گوشی‌ها در این تصاویر مشخص شده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت این گوشی در دو مدل با رم و چیپ‌ست متفاوت ارایه می‌شود. یکی از مدل‌ها با چیپست اسنپدراگون 625 با کلاک پردازنده 2 گیگاهرتز و 3 گیگابایت رم و دیگری چیپ‌ست اسنپدراگون 630 با کلاک پردازنده 2.2 گیگا‌هرتز و رم 4 گیگابایتی ارایه می شود. مدلی که رم 3 گیگابایتی دارد در دو نوع با حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایت ارایه شده است و مدلی که دارای 4 گیگابایت رم است، 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. هر دو مدل گوشی به‌صورت دوسیم کارته و همچنین با قابلیت پشتیبانی از حافظه خارجی micro SD ارایه می‌شوند.

گوشی شیائومی ردمی 5 صفحه نمایش 5 اینچی از نوع IPS LCD دارد. رزولوشن این صفحه نمایش 1920 در 1080 است. دوربین اصلی این مدل 16 مگاپیکسل و دوربین سلفی دستگاه 5 مگاپیکسل است. ظرفیت باتری 3680 میلی‌آمپری بوده که نسبت به Redmi 4 با باتری 4100 میلی‌آمپری اندازه کوچکتری دارد.

سیستم عامل این گوشی MIUI 9.0 است که روی اندروید 7.1.1 نوقا اجرا می‌شود.

شیائومی ردمی 5

قیمت گوشی نسبتا منطقی است. جدول زیر قیمت هر مدل را نشان می‌دهد.

قبلا لو رفتن اطلاعات شبیه به این برای گوشی شیائومی ردمی نوت 5 اتفاق افتاده بود. متاسفانه عکس‌های لو رفته زمان رونمایی از این دستگاه را نشان نمی‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH