گوشی هوشمند Oukitel K3 با چهار دوربین عرضه خواهد شد

شرکت Oukitel قصد دارد از گوشی جدید خود رونمایی کند. گوشی هوشمند Oukitel K3 شبیه هیچ کدام از محصولات قبلی این شرکت نبوده و جلو و عقب آن به‌صورت خمیده طراحی شده است. صفحه نمایش گوشی 5.5 اینچی با رزولوشن FHD و تولید شرکت شارپ است. برای محافظت بیشتر صفحه نمایش از گلس‌های شرکت Asahi استفاده شده است. خمیده بودن گوشی در دو طرف و هم‌چنین طراحی خوب فریم باعث شده که نگاه داشتن گوشی در دست بهتر و راحت‌تر شود.

این دستگاه از چهار دوربین به‌صورت یک دوربین دوگانه در جلو و یک دوربین دوگانه در عقب بهره می‌برد. سنسور اصلی هر دو 13 مگاپیکسلی بوده و سنسور دوم دوربین‌ها 2 مگاپیکسل است. این دوربین تجربه عکاسی با دوربین SLR را به کاربر می‌دهد.

گوشی هوشمند Oukitel K3

گوشی K3 نسبتا باریک و نازک است با این وجود باتری فوق العاده بزرگی خواهد داشت. این شرکت مدعی است که باتری عرضه شده از نظر شارژدهی و عملکرد بهینه است. برای ایجاد ارتباط بیشتر با کاربران، Oukitel از آن‌ها دعوت کرده که در یک نظرسنجی اینترنتی شرکت کنند. در این نظرسنجی از کاربران خواسته شده است که ظرفیت باتری گوشی K3 را حدس بزنند. برای شرکت در این نظر سنجی می‌توانید به این لینک سر بزنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH