پلی استیشن 5 در سال 2019 معرفی خواهد شد!

از معرفی و عرضه پلی‌استیشن 4 پرو زمان زیادی نمی‌گذرد، اما به‌نظر می‌رسد خبرها رنگ و بوی پلی‌ استیشن 5 را به خود گرفته‌اند. در گفتگوی اخیر Micheal Pachter با GamingBolt، این تحلیلگر بیان کرده که احتمال می‌رود سونی، پلی استیشن 5 را در واخر سال 2019 معرفی کند. البته ممکن است این کنسول مشابه پلی‌استیشن 4 پرو تنها یک ارتقا میان‌نسلی باشد.

پلی استیشن 5

مطابق گفته‌های پچر، احتمال می‌رود که این نسل از کنسول محبوب سونی در سال 2018 معرفی نشود و سونی آن را برای سال 2019 یا 2020 در نظر گرفته باشد. مطمئنا سونی در انتظار رسیدن بهترین زمان برای معرفی کنسول آینده خود است. پلی استیشن 5 قرار است از رزولوشن 4K پشتیبانی کند و سونی قصد دارد زمانی این کنسول را عرضه کند که سهم تلویزیون‌های 4K در ایالات متحده به 50 درصد و در سایر نقاط دنیا حداقل به 35 برسد. این احتمال می‌رود که این کنسول در‌حال‌حاضر آماده باشد اما سونی دقیقا می‌داند که باید چکار کند.

برآوردهای پچر با تحلیل‌های Damian Thong از Macquarie Capital Securities متفاوت است. تانگ پیش‌بینی کرده بود که سونی سال آینده از پلی استیشن 5 رونمایی خواهد کرد. مطمئنا معرفی یک کنسول جدید در سال 2018 کمی عجولانه به نظر می‌رسد اما از آن‌جایی‌که Xbox One X مقدار زیادی از پلی استیشن 4 پرو قدرتمندتر است، بعید به‌نظر می‌رسد که سونی بیش از یکسال بازار را در اختیار مایکروسافت بگذارد.

به‌هر‌حال تمام گفته‌های بالا حدس و گمان بوده و هیچ‌کدام به‌صورت رسمی تایید نشده‌اند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌بایست صبر کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH