طراحی گلکسی نوت 8 در سه رندر جدید منتشر شد

سه رندر جدید از گلکسی نوت 8، در توییتر توسط یکی از کارمندان داخلی شرکت سامسونگ انتشار یافت. تصاویر جدید مطابقت زیادی با اخبار اخیر در خصوص مستطیلی‌تر بودن فبلت جدید سامسونگ در مقایسه با گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس دارد. هرچند این گوشی با وجود این تفاسیر، صفحه نمایش بدون حاشیه و نسبت تصویر عجیب 18.5:9 خود را حفظ کرده است، محصول نهایی فبلتی کشیده بوده که حتی از پرچم‌دار بلند قامت سامسونگ یعنی S8 پلاس هم کمی بلندتر است؛ صفحه نمایش منحنی آن دور تا دورش را احاطه کرده و اندکی حاشیه در پایین و بالای صفحه نمایشش وجود دارد.

دکمه فیزیکی بیکسبی که با سری S8 معرفی شد، در این محصول نیز مشاهده می‌شود. گزارشات اخیر حکایت از آن دارند که سامسونگ قابلیت سفارشی‌سازی این دکمه را برای کاربران فراهم آورده تا آن را با دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدای دستگاه اشتباه نگیرند.

گلکسی نوت 8

تصاویر جدید نشان می‌دهند که دکمه فیزیکی در جلوی گلکسی نوت 8 وجود ندارد و به‌جای آن از سیستم صفحه کلید on-screen استفاده شده است. در حاشیه بالا شاهد یک اسکنر عنبیه چشم و یک دوربین سلفی هستیم. رندرهای جدید نوت 8 تصاویری از پشت دستگاه ارائه نکرده‌اند اما براساس شایعات، در این قسمت شاهد دوربینی دوگانه با فلش LED دوگانه خواهیم بود و سنسورها نیز به‌صورت افقی قرار خواهند گرفت.

گفته می‌شود حسگر اثر انگشت این محصول نیز در پشت آن تعبیه شده و در مقایسه با سری S8 فاصله بیشتری از دوربین آن دارد. براساس اطلاعات فاش شده، این گوشی دارای 6 گیگابایت رم خواهد بود و از همان پردازنده‌های استفاده شده در سری S8 به‌عنوان قلب تپنده خود بهره‌مند خواهد شد؛ یعنی پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام و پردازنده اگزینوس 8895 شرکت سامسونگ.

تولیدکننده اصلی تجهیزات شرکت کره‌ای، تاریخ رونمایی از این گوشی را اواخر آگوست اعلام کرده است؛ هر چند به احتمال فراوان شاهد عرضه این محصول در بازار زودتر از ماه سپتامبر نخواهیم بود. در هر صورت، با نزدیک شدن به تاریخ‌های ذکر شده شاهد اخبار و شایعات بیشتری از گلکسی نوت 8 خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH