هواوی H1711 تاییدیه FCC را دریافت کرد

در اوایل هفته گذشته دو مدل از یک اسمارت‌فون هواوی با شماره مدل H1711 و H1711z توانسته‌اند تاییدیه رگولاتوری ایالات متحده (FCC) را دریافت کنند. به‌نظر می‌رسد هر دو اسمارت‌فون متعلق به یک خانواده باشند، با این تفاوت که مدل H1711z از فناوری‌هایی نظیر VoWIFI و VoLTE پشتیبانی نخواهد کرد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط FCC، هر دو اسمارت‌فون با یک باتری ۳۹۰۰ و یا ۴۰۰۰ میلی‌آمپری همراهی می‌شوند، که وجود این باتری نشان می‌دهد در واقع با یک فبلت مواجه هستیم. مهم‌ترین و مورد انتظارترین فبلت هواوی، میت ۱۰ است که انتظار می‌رود در اواخر سال ۲۰۱۷ معرفی و عرضه شود. با این وجود بررسی سابقه این خانواده در انتخاب شماره مدل نشان می‌دهد که H1711 مربوط به این مدل نخواهد بود. هواوی Y7و Y7 پرایم (Enjoy 7 Plus) ازجمله مدل‌هایی هستند که می‌توان انتظار داشت با این شماره مدل معرفی شوند،  هرچند هواوی چند وقت پیش از این مدل‌ها رونمایی کرده و حتی Enjoy 7 Plus در برخی از بازارها عرضه شده است.

هواوی

هم‌چنین اسنادی که به‌تازگی منتشر شده نشان می‌دهد این دو هندست از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند، اما هنوز مشخص نیست که حداکثر این پشتیبانی تا چند گیگابایت خواهد بود. سازندگان دستگاه‌های هوشمند معمولا بعد از ارسال دستگاه خود برای کسب گواهی‌های مربوطه از FCC خواستار آن می‌شوند که اطلاعات مربوط به دیوایس تا ۶ ماه به‌صورت محرمانه باقی بماند، با این وجود هواوی تنها یک مدت ۲ ماهه را برای مخفی نگه‌داشتن اطلاعات درخواست کرده است. این کمپانی چینی در تاریخ ۷ ژوئن برای کسب گواهی اقدام می‌کند و به FCC این اجازه را می‌دهد تا در تاریخ ۳۰ جولای اطلاعات را در اختیار دیگران بگذارد. به این ترتیب به‌نظر می‌رسد این غول چینی در نظر دارد هرچه سریع‌تر از دو اسمارت‌فون جدید خود رونمایی کند. انتظار می‌رود طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این مدل‌ها منتشر شود‌.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH