تصویری جدید از پنل جلویی گلکسی نوت 8 در کنار گلکسی S8 پلاس منتشر شد

به‌تازگی یک حساب توییتری تصویری را منتشر کرده که پنل جلویی گلکسی نوت 8 را در کنار پنل گلکسی S8 پلاس به نمایش می‌گذارد. اگر این تصویر صحت داشته باشد، می‌توانید مشاهده کنید که گوشه‌های نمایشگر در گلکسی S8 پلاس خمیدگی بیش‌تری دارد و در گلکسی نوت 8 بیش‌تر حالت جعبه‌ای را شاهد هستیم.

گلکسی نوت 8

همان‌طور که در تصویر بالا مشخص است، با مقایسه ابعاد می‌توان دریافت که نمایشگر گلکسی نوت 8 چیزی حدود 6.3 تا 6.5 اینچ خواهد بود. پنل قرار گرفته در سمت چپ متعلق به گلکسی S8 پلاس است که از نمایشگر 6.2 اینچی از نوع سوپر امولد و با رزولوشن 2960 در 1440 پیکسل استفاده می‌کند. نسبت تصویر در هر دو نمایشگر 18.5 به 9 خواهد بود. مطابق خبرهایی که تاکنون پیرامون پرچم‌دار آینده سامسونگ منتشر شده است، این کمپانی قصد دارد تا دومین پرچم‌دار سال 2017 خود را زودتر از سال‌های گذشته و در تاریخ 23 آگوست معرفی کند.

روز جمعه تصویری انتشار یافت که ادعا می‌شد مربوط به پنل جلویی گلکسی نوت 8 است و حالا می‌توانیم این پنل را در کنار گلکسی S8 پلاس مشاهده کنیم. می‌توان با اطمینان گفت که درز اطلاعات به‌طور ناگهانی قطع نخواهد شد و در روزهای آینده اطلاعات بیش‌تری از فبلت جدید سامسونگ منتشر خواهد شد.

با توجه به آخرین اطلاعات هنوز 5 هفته تا رونمایی از گلکسی نوت 8 زمان باقی مانده است؛ از این رو می‌توان انتظار داشت که طی روزهای آینده اخبار و نشت‌های بسیار بیش‌تری از این هندست منتشر شود. اگر به پرچم‌دار آینده سامسونگ علاقه‌مند هستید می‌توانید تمام مطالب منتشر شده در رابطه با این اسمارت‌فون را از اینجا بخوانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH