میزو پرو 7 در تاریخ 26 جولای با نمایشگر ثانویه معرفی خواهد شد

مطابق خبرها و شایعات می‌دانیم که میزو در ماه جولای از یک اسمارت‌فون جدید رونمایی خواهد کرد. حالا این کمپانی به‌صورت رسمی تاریخ 26 جولای را برای معرفی میزو پرو 7 تایید کرده است. این تاییدیه با انتشار یک دعوت‌نامه از جانب این کمپانی صورت گرفته است.

میزو پرو 7

اگر اخبار و شایعاتی که تاکنون منتشر شده است صحت داشته باشند، میزو پرو 7 از یک نمایشگر ثانویه استفاده خواهد کرد که در بخش پشتی و زیر دوربین دوگانه قرار گرفته است. این نمایشگر به کاربر اجازه می‌دهد با دوربین اصلی سلفی گرفته و یا درون آن بازی کند.

آنچه که تاکنون می‌دانیم این است که میزو پرو 7 از چیپست مدیاتک هلیو X30 استفاده خواهد کرد. هم‌چنین یک نسخه وجود دارد که مطابق شایعات از پردازنده اگرینوس 8895 استفاده می‌کند، بااین‌حال به‌تازگی یک توییت منتشر شده که نشان می‌دهد امکان استفاده از چیپست‌های اگزینوس در محصولات دیگر کمپانی‌ها وجود ندارد و سامسونگ این نوع تراشه‌ها را به فروش نمی‌رساند. به‌هرحال انتظار می‌رود هر دو نسخه استاندارد و پرو در یک روز معرفی شود. هم‌چنین تصاویری از میزو پرو 7 در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده که استفاده از نمایشگر ثانویه را در این اسمارت‌فون تایید می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH