آی‌فون 8

براساس رندرهای تازه، سنسور اثر انگشت آی‌فون 8 با دکمه پاور این گوشی یکپارچه خواهد شد

آن‌طور که مشخص است، بسیاری از رندرها و شایعات درباره آی‌فون 8 به توافق جامعی درباره این گوشی رسیده‌اند و تقریبا می‌دانیم با چه محصولی روبرو خواهیم بود. ولی بحث مهم و تفاوت اصلی همه این تصاویر و رندرهای فاش شده، درباره مکان قرارگیری سنسور اثر انگشت است که گزارشات زیادی از جمله ادغام آن با نمایشگر تا قرار گرفتن این اسکنر در پنل پشتی گوشی منتشر شده بود. البته رندرهای تازه ساخته شده توسط CAD، حرف‌های جدیدی برای گفتن داشته و از یکپارچه شدن این سنسور آی‌فون 8 با دکمه پاور این گوشی خبر می‌دهند.

طبق اطلاعات اعلام شده، این شماتیک‌های تازه توسط فردی که در کار طراحی و ساخت کیس‌های موبایل است، منتشر شده‌اند. هدف او به تصویر کشیدن چهره پرچمدار سال جاری اهالی کوپرتینو قبل از قرار گرفتن این اسمارت‌فون در قفسه فروشگاه‌ها بوده است. کسی چه می‌داند، شاید همین الان در حال نگاه کردن به آی‌فون 8 اپل باشید.

آی‌فون 8

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفتیم با توجه به این طرح‌های مفهومی متوجه خواهید شد که آن‌ها تفاوت چندانی با دیگر رندرهای فاش شده درباره این اسمارت‌فون نداشته و باز هم به بهره‌گیری از صفحه‌نمایش بدون حاشیه و استفاده از دوربین دوگانه به شکل عمودی اشاره می‌کنند. ولی نکته قابل ذکر، نوع طراحی دکمه پاور این گوشی در سمت راست است که به شکل قابل‌توجهی بزرگ‌تر از حالت معمول و آی‌فون‌های پیشین بوده و باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا این طرح از آی‌فون 8 به واقعیت خواهد پیوست یا خیر.

البته بزرگ شدن دکمه پاور این اسمارت‌فون می‌تواند به دلیل ایجاد ارگونومی بهتر یا فضای بیشتر برای قرارگیری حسگر اثر انگشت باشد. باید عنوان کرد که ایده قرارگیری اسکنر اثر انگشت در دکمه هوم چندان هم تازه نیست و بارها در پرچمداران شرکت‌های دیگر این خلاقیت را مشاهده کرده بودیم. به‌نظر می‌رسد‌ اپل هنوز هم در‌حال تلاش برای قرار دادن این سنسور درون نمایشگر آی‌فون 8 بوده ولی شاید این ایده بتواند کمپانی اپل را از مشکلات پیش‌رو در تولید پرچمدار بعدی رهایی بخشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH