تصویر مدل نقره‌ای رنگ گوشی هوشمند نوکیا 8 را ببینید

انتظار می‌رود که کمپانی HMD Global، صاحب امتیاز گوشی‌های هوشمند نوکیا، تا پایان سال جاری حداقل از یک پرچمدار جدید رونمایی نماید. تاکنون صحبت‌های فراوانی پیرامون اولین پرچمدار HMD با برند نوکیا صورت گرفته با این وجود تا همین چند وقت پیش تصویر مناسبی از این گوشی هوشمند مشاهده نشده بود.

بااین‌حال درصورتی‌که اخبار دنیای فناوری را دنبال کرده باشید حتما در مورد گوشی هوشمند نوکیا 8 نیز خبرهایی به گوشتان خورده است؛ پرچمداری که مجهز به دوربین دوگانه شرکت Zeiss و ترکیبی از بهترین ویژگی‌ها خواهد بود. پیش از این ایوان بلاس، افشاگر معروف گجت‌های هوشمند، تصویری از نسخه آبی رنگ گوشی هوشمند نوکیا 8 را منتشر کرده بود. امروز نیز او اقدام به انتشار تصویر دیگری از این گوشی گرفته و رنگ نقره‌ای این پرچمدار را به نمایش گذاشته است. با توجه به اینکه هر دو گوشی منتشر شده یک دستگاه مشابه هستند، طبیعی است که به جز تفاوت در رنگ هیچ تفاوت دیگری در این دو دستگاه مشاهده نمی گردد.

نوکیا 8

خبرها حاکی از این بوده که HMD گلوبال تا اواسط مرداد ماه از گوشی هوشمند نوکیا 8 به‌طور رسمی رونمایی خواهد کرد و قیمتی در حدود 600 یورو برای این محصول در نظر گرفته است.

علاوه‌بر دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی شرکت Zeiss، انتظار می‌رود که نوکیا 8 مجهز به نمایشگر Quad HD به‌همراه رم 4 یا 6 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قابلیت افزودن کارت حافظه خارجی باشد. همچنین استفاده از پردازنده اسنپدراگون 835 این گوشی را به یک پرچمدار قدرتمند مبدل کرده است.

اگرچه طبیعی است که این گوشی با نسخه 7.1 از سیستم عامل اندروید نوقا عرضه گردد اما طرفداران نوکیا می‌توانند مطمئن باشند که این شرکت به محض اینکه نسخه O از سیستم عامل اندروید منتشر شود، این به‌روزرسانی را برای کاربران پرچمدار خود عرضه خواهد کرد.

با توجه به اینکه تاکنون تمامی گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا با اندروید تقریبا خالص عرضه شده‌اند، بنابراین عرضه به‌روزرسانی‌های عمده سیستم عامل اندروید برای گوشی‌های تولیدی HMD Global کار راحت‌تری خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH