ال‌جی V30 با چهار گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون 835 در Geekbench رویت شد

هر دو کمپانی سامسونگ و ال‌جی در حال کار بر روی دومین پرچم‌دار خود در سال ۲۰۱۷ هستند، به این ترتیب پرچم‌داران فغلی این دو کمپانی یعنی ال‌جی G6 و سامسونگ گلکسی S8 نیمی از عمر خود را پشت سر گذاشته‌اند و به‌زودی باید در انتظار بازنشستگی باشند.

به‌تازگی بنچمارک محبوب Geekbench اطلاعاتی از ال‌جی V30 منتشر کرده که نشان می‌دهد این اسمارت‌فون به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز خواهد شد و از ۴ گیگابایت رم استفاده می‌کند. مجهز شدن به این مجموعه سخت‌افزاری می‌تواند V30 را برخلاف ال‌جی G6 به اسمارت‌فونی در سطح سایر پرچم‌داران سال 2017 از جمله اچ‌تی‌سی U11 و یا سامسونگ گلکسی S8 تبدیل کند، البته اکثر سازندگان چینی در این سال از ۶ گیگابایت رم در پرچم‌داران خود استفاده کرده‌اند.

ال‌جی V30

نتیجه به‌دست آمده برای ال‌جی V30 در Geekbench نشان می‌دهد که این فبلت در بخش پردازش چند هسته‌ای امتیاز 6300 را کسب کرده، البته این رقم باز هم نمی‌تواند پرچم‌داری هم‌چون Mi 6 را با امتیاز 6700 شکست دهد.

مطابق پیش‌بینی‌ها، ال‌جی V30 فاقد نمایشگر ثانویه بوده و در عوض از یک پنل OLED شش اینچی با نسبت تصویر ۲ به ۱ استفاده می‌کند. هم‌چنین انتظار می‌رود V30 با یک طراحی جدید معرفی و روانه بازار شود و از باتری غیر قابل جداسازی استفاده کند و بدین ترتیب بتواند در برابر نفوذ آب مقاومت نشان دهد. هم‌چنین انتظار می‌رود این اسمارت‌فون از فناوری شارژ سریع پشتیبانی کند.

ال‌جی اعلام کرده که مراسم رونمایی از این اسمارت‌فون در تاریخ 31 آگوست و یک‌روز قبل از شروع به‌کار نمایشگاه IFA در برلین برگزار خواهد شد.

1 در مورد “ال‌جی V30 با چهار گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون 835 در Geekbench رویت شد”

  1. از تصویر به نظر میرسه که حاشیه های نمایشگرش خیلی کم باشه و بنابراین باید انتظار یه گوشی شیک و خوشدست رو داشته باشیم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH