تصاویری جدید از آی‌فون ارزان قیمت و رنگارنگ!

8-Megapixel-camera-module-of-iPhone-5C-from-Apple

همانطور که پیش‌تر می‌دانسته‌اید، کمپانی اپل بر روی نسل ارزان قیمت آیفون های خود با نام iPhone 5C، مشغول به کار شده و امیدوار است با چنین عملی، سهم فروش محصولات خود را در بازار تلفن‌های هوشمند، بهبود بخشد.

 [slideshow_deploy id=’17948′]

به تازگی تصاویر بسیار با کیفیتی از این آی‌فون ارزان قیمت منتشر شده تا نشان دهد بدنه پلاستیکی آن، قرار است قیمت بسیار ارزانی را برای آیفون 5C به ارزان دوستان، مژده دهد! این مجموعه تصاویر که چیزی کم از گالری عکس ندارند، برروی پشت و طرفین آی‌فون 5C تمرکز کرده و گوشه چشمی به پشت محفظه این ارزان قیمت داشته‌اند.

البته کمی ظاهر آی‌فون 5C فضایی شده و به زشتی طراحی گلکسی‌های سامسونگ متمایل شده است! در این تصاویر دیگر خبری از دکمه های پاور و افزایش/کاهش صدا نیست.  این امر نشان می‌دهد یا تصاویر همگی جعلی هستند یا طراحی گوشی هنوز در مراحل اولیه تکامل خود، قرار دارد.

 [slideshow_deploy id=’17953′]

آرم کمپانی اپل هنوز برروی مرکز پشت قاب قرار گرفته و اگر به بالا و سمت چپ نگاه کنید، دوربین، فلاش و میکروفون را خواهید یافت! پورت lightning در پایین توسط میکروفون احاطه شده و بلندگوهای پر قدرت آن نیز، با طراحی مشبک خود جلوه ای زیبا به این گوشی اغنیایی بخشیده است.  پورت 3.5 میلی متری هدفون نیز، در پایین آی‌فون 5C جای گرفته تا این آی‌فون را از هر نظر به تکامل برساند.

 [slideshow_deploy id=’17958′]

گرچه نمی‌توان از صحت این تصاویر مطمئن شد، اما iPhone 5C یک جایگزین ارزان قیمت‌تر از آی‌فون آینده خواهد بود. با این حال اگر تصاویر واقعی باشند، آی‌فون ارزان قیمت توسط یک صفحه نمایش 4 اینچی رتینای اپل و دوربین 8 مگاپیکسلی با توجه به آخرین شایعات و زمزمه‌های موجود پیرامون آی‌فون 5C، همراهی ‌می‌شود و قیمت آن نیز باید چیزی در حدود 490 دلار باشد (معنی ارزان را هم فهمیدیم!).

4 در مورد “تصاویری جدید از آی‌فون ارزان قیمت و رنگارنگ!”

    1. علیرضا مطریان

      توی یک سایت خارجی از 489.99 دلار صحبت شده بود که اگر صحت داشته باشه قیمت تقریبا میشه 1700! !!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH