تصویر جدید منتشر شده از گلکسی نوت 8 این اسمارت‌فون را از تمام زوایا نشان می‌دهد

اواخر ماه آگوست سامسونگ به‌صورت رسمی از گلکسی نوت 8 رونمایی خواهد کرد. به‌تازگی چند تصویر از این اسمارت‌فون توسط Boy Genius Report به اشتراک گذاشته شده است، سازنده این تصاویر  یک تولیدکننده کیس بوده، از این رو می‌توان با اطمینان بیش‌تری صحت این نوع طراحی و جزییات را بررسی کرد.

در این تصاویر می‌توانیم گوشی آینده سامسونگ را از جهات مختلفی مشاهده کنیم، اولین تفاوتی که این رندر با دیگر تصاویر منتشر شده دارد، خمیدگی زاویه‌های نمایشگر است که در رندرهای قبلی زاویه‌ای 90 درجه داشتند. در واقع با این سبک طراحی گلکسی نوت 8 بیش‌تر از گذشته به گلکسی S8 و S8 پلاس شباهت پیدا کرده با این تفاوت که حاشیه‌های بالایی و پایینی اندکی کاهش یافته است.

گلکسی نوت 8

در بخش پشتی می‌توانیم دوربین دوگانه را مشاهده کنیم که با یک اسکنر اثر انگشت همراهی می‌شود، به‌نظر می‌رسد سامسونگ هیچ برنامه‌ای برای قراردادن اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر نداشته و این سنسور در مکان مشابه‌ای با گلکسی S8 قرار خواهد گرفت. اگرچه قرار گرفتن این سنسور در این مکان مخالفان زیادی دارد اما ظاهرا سامسونگ تنها راه چاره را همین موضوع دیده است.

از نظر مشخصات انتظار می‌رود گلکسی نوت 8 به چیپ‌ست اسنپدراگون 835 و یا اگزینوس 8895 مجهز شود. از دیگر مشخصات این فبلت می‌توان به 6 گیگابایت رم، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و یک باتری 3300 میلی‌آمپری اشاره کرد. نمایشگر گلکسی نوت 8، 6.3 اینچی و از نوع سوپر امولد است و انتظار می‌رود نسبت تصویر آن 18 به 9 باشد.

 

 

به سوپر گروه سامسونگ گلکسی نوت در تلگرام ملحق شوید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH