به گفته تحلیل‌گر JP Morgan، آی‌فون 8 در ماه سپتامبر عرضه می‌شود

این روزها صحبت‌های زیادی در خصوص تاخیر در عرضه آی‌فون 8 به گوش می‌رسد. ظاهرا این تاخیر به‌خاطر وجود مشکلات در تولید برخی قطعات مخصوص این محصول به‌وجود آمده است؛ به خصوص که ظاهرا یکی از تولیدکنندگان PCB اپل از کار کنار کشیده و این شرکت را مجبور کرده تا از قطعات ساخت خودش استفاده کند.

در هر صورت، به گفته یکی از تحلیل‌گران JP Morgan به نام Rod Hall که بسیار خوشبینانه به این موضوع نگاه کرده است؛ آی‌فون 8 در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. اپل تاریخ رسمی و دقیقی برای ارائه آی‌فون 8 اعلام نکرده است، اما براساس گفته‌ها و شنیده‌های قبلی به‌نظر می‌رسد سپتامبر تاریخ قطعی این رویداد باشد.

آی‌فون 8

با وجود نگاه خوشبینانه، هال جانب احتیاط را رها نکرده و در ادامه گفته است عرضه این محصول به‌خاطر مسائل پیش آمده در تولید آن به صورت محدود خواهد بود. این گفته هم راستا با شایعاتی است که گفته بودند تاخیری در عرضه آی‌فون 8 نخواهد بود، بلکه تنها تولید و عرضه آن محدود خواهد بود؛ محدودیتی که ممکن است تا سال 2018 طول بکشد.

مطمئنا این خبر برای کسانی که باید تازه‌ترین محصول اپل را در اسرع وقت داشته باشند خبر ناگواری است؛ اما دیگر کاربران اطمینان داشته باشند که در نهایت آی‌فون 8 را در دست خود خواهند دید.

به گروه تلگرامی آی‌فون‌های شرکت اپل ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH