تصاویر جدیدی از طراحی گوشی نوکیا 2 منتشر شد

در نیمه‌ دوم سال جاری، HMD Global گوشی‌های جدیدی را روانه بازار خواهد کرد. براساس آخرین‌ خبر‌ها، گوشی‌های نوکیا 8، نوکیا 7 و نوکیا 2 در سال جاری معرفی خواهند شد.

در هفته گذشته اطلاعاتی از گوشی‌های سال 2017 نوکیا به‌همراه مشخصات پردازنده آن‌ها منتشر شد. براساس این اطلاعات، نوکیا 2 یک گوشی پایین‌رده خواهد بود که‌‌ در‌ برخی مناطق با پردازنده اسنپدراگون 212 و در مناطق دیگر با پردازنده مدیاتک عرضه خواهد شد. به‌تازگی عکس‌هایی از این گوشی منتشر شده است.

نوکیا 2

نوکیا 2 به احتمال فروان ارزان‌ترین گوشی نوکیا در سال ‌جاری خواهد بود. البته نباید انتظار داشت که این گوشی از نوکیا 3310 ارزان‌تر باشد، ولی نسبت‌‌ به نوکیا 3 قیمت کمتری خواهد داشت. همان‌گونه که در بالا اشاره کردیم، این گوشی با پردارنده اسنپدراگون 212 عرضه خواهد شد اما احتمال این‌که با پردازنده اسنپدراگون 210 عرضه شود نیز وجود دارد.

همان‌گونه که در تصاویر مشخص است، نوکیا 2 لبه‌های گرد دارد‌. با توجه به‌اینکه سایز نمایشگر این گوشی مشابه نوکیا 3 است، احتمالا به نمایشگر 5 اینچ با کیفیت 1280 در 720 مجهز خواهد شد. در این گوشی از دکمه‌های مجازی استفاده شده و این اولین‌باری است که‌ در گوشی‌های نوکیا شاهد دکمه‌های مجازی هستیم.

همان‌گونه که در تصاویر مشخص است‌، این گوشی از سنسور اثر انگشت در جلوی گوشی بهره ‌نمی‌برد و با توجه به‌اینکه این گوشی از نوکیا 3 مشخصات ‌ضعیف‌تری دارد، بعید است که در پشت بدنه گوشی نیز سنسور اثر ‌انگشت مورد استفاده قرار گیرد. درحال‌حاضر اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها منتشر نشده ولی در هفته‌های آینده اطلاعات و اخبار بیشتری از این مدل‌ها منتشر خواهد شد. این شرکت به‌تازگی دستگاه‌های نوکیا 130 و 105 را معرفی کرده و به‌زودی پرچمدار جدید خود را معرفی خواهد کرد.

1 در مورد “تصاویر جدیدی از طراحی گوشی نوکیا 2 منتشر شد”

  1. همکاری مبارک شرکت نوکیا و کارل زایس!چه پیوند مبارکیست برای پیشرفت دوربین گوشی های هوشمند و چه خبر خوشی از این بالاتر برای طرفداران شرکت نوکیا!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH