ام‌اس‌آی از جدیدترین مادربردهای خود در ایران پرده برداشت

عصر چهارشنبه (28 تیرماه) و در مراسمی که با حضور اصحاب رسانه، سران شرکت ام‌اس‌آی و برخی گیمرهای مطرح کشور در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد، این کمپانی تایوانی از جدیدترین محصولات خود پرده برداشت.

ام‌اس‌آی در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 تایوان حضور پررنگی داشت و به معرفی جدیدترین ماردبردهای خود (که به پردازنده X299 اینتل مجهز هستند) پرداخت. با توجه به نظر ام‌اس‌آی، این 4 مادربرد که شامل X299 Gaming M7 ACK ،X299 Gaming Pro Carbon AC ،X299 Tomahawk و X299 SLI Plus می‌شوند، در ایران نیز رونمایی شدند.

در واقع این مراسم جهت آشنایی با محصولات معرفی شده در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 بود. در ابتدای مراسم شهاب دورفرد ضمن پرده برداری از این مادربردهای پیشرفته، ویژگی‌های کلیدی آن‌ها را اعلام کرد. وی صحبت‌هایش را با سیستم‌های خنک کننده حرفه‌ای به‌کار رفته در این محصولات آغاز کرد. فن‌ TORX 2.0 موجب می‌شود تا در هنگام اجرای بازی‌ها، تا 22 درصد جریان هوای بیشتری عبور کند و همین امر دمای قطعات را تا حد زیادی کاهش خواهد داد. وجود بلبرینگ‌های دوگانه نیز صدای فن‌ها را کاهش می‌دهد.

در این مدل‌ها همچنین از تکنولوژی Zero Frozr بهره گرفته شده است. این ویژگی که در سال 2008 توسط ام‌اس‌آی معرفی شد، موجب می‌شود تا فن‌ها پیش از آنکه دما به 60 درجه برسد، خاموش بمانند و در نتیجه عملا شما صدایی را نخواهید شنید.

مادربرد ام‌اس‌آی

یکی از ویژگی‌هایی که شهاب دورفرد تاکید زیادی بر روی آن داشت، نورپردازی این مادربردهاست. در واقع این مادربردهای جدید به سیستم Mystic Light Sync مجهز هستند که توسط آن می‌توان تمام دستگاه‌های مجهز به LED به‌کار رفته را تنظیم کرد و نمای زیبایی به سیستم داد.

در بخش بعدی،‌ امین پیله‌چی بر روی صحنه آمد و در رابطه با لپ‌تاپ‌های جدید این کمپانی صحبت کرد. او در ابتدای صحبت‌هایش به معرفی برند ام‌اس‌آی پرداخت و گفت:

ام‌اس‌آی پرفروش‌ترین برند دنیا در زمینه لپ‌تاپ‌های گیمینگ است و در آخرین آمار ارایه شده، این کمپانی توانسته تا 19 درصد از سهم فروش لپ‌تاپ‌های گیمینگ را به خود اختصاص دهد.

پیله‌چی در ادامه سری GT را برترین سری گیمینگ ام‌اس‌آی عنوان کرد و صحبت‌هایی در رابطه با تست‌های مختلف انجام شده بر روی لپ‌تاپ‌ها توسط ام‌اس‌آی داشت.

مادربرد ام‌اس‌آی

در رابطه با لپ‌تاپ‌های این شرکت باید گفت که آن‌ها به پردازنده‌های نسل هفتم اینتل و کارت گرافیک‌های سری 10 انویدیا مجهز هستند. یکی از دیگر بخش‌هایی که پیله‌چی تاکید ویژه‌ای بر روی آن داشت، پشتیبانی از واقعیت مجازی در لپ‌تاپ‌های این شرکت بود. وی افزود:

ترکیب لپ‌تاپ‌های گیمینگ ام‌اس‌آی با کارت‌ گرافیک‌های قدرتمند انویدیا موجب شده تا لپ‌تاپ‌های ما بهترین مدل‌ها برای استفاده از واقعیت مجازی باشند و بتوانند پلتفرم متحرک قدرتمند و روانی را برای بهره‌گیری از واقعیت مجازی ارایه دهند.

در پایان مراسم مسابقه‌ای برای گیمرها تدارک دیده شده بود تا بتوانند با جدیدترین محصولات گیمینگ این شرکت از نزدیک کار کرده و رقابتی سالم داشته باشند.

ناگفته نماند که در حاشیه‌های مراسم نیز از محصولات جدید این کمپانی نظیر لپ‌تاپ‌ها، هدست‌های گیمینگ و… رونمایی شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH