سامسونگ بر روی ایرپاد با قابلیت دستیار صوتی بیکسبی کار می‌کند

بعد از موفقیت چشمگیر دستیار صوتی بیکسبی توسط سامسونگ در آمریکا، این کمپانی خواهان بهره‌برداری بیشتر از سیستم بیکسبی است. آن‌گونه که به‌نظر می‌رسد، دستیار صوتی بیکسبی برای سامسونگ گلکسی S8 نتوانست برای کاربران کافی باشد، به همین منظور این شرکت به دنبال تولید ایرفونی مشابه با ایرپاد اپل بوده که از این قابلیت بهره ببرد.

براساس گزارشی از ETNews، یکی از ناشران کره‌ای، سامسونگ در حال کاربر روی ایرفون‌های وایرلس طراحی‌ شده با بیکسبی است. این خبر درحالی منتشر شده که به‌صورت تعجب‌برانگیزی کمپانی سامسونگ پروژه بلندگوهای هوشمند طراحی‌شده با بیکسبی خود را به تاخیر انداخته است.

به‌نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ از برنامه خود در تولید بلندگوهای هوشمند عقب‌نشینی کرده و به‌جای آن به سمت تولید هدفون‌های وایرلس روی آورده که بسیار شبیه به ایرپاد است که با سیری اپل عرضه می‌گردد.

با جهت‌گیری سامسونگ به سمت ساخت ایرست‌ها، به‌نظر می‌رسد که استراتژی‌های بلندمدت این شرکت به سمت تولید دستیار هوش مصنوعی باشد. این شرکت اعتقاد دارد که علایق کاربران امروزه فناوری، به‌صورت آرام‌ آرام از کنترل لمسی گوشی‌ها به سمت کنترل صوتی در حال تغییر پیدا نمودن است. البته برای ما هنوز دور از ذهن بوده و به‌عنوان یک انتظار بعید است که بتوانیم گوشی هوشمند خود را به‌صورت کامل از طریق دستورات صوتی کنترل کنیم.

گزارشات نشان می‌دهد که کپی‌برداری سامسونگ از محصول ایرپاد (AirPods) با قابلیت “فناوری مسدود نمودن سر و صدا” بوده که به بیکسبی این اجازه را می‌دهد که دستورات صوتی را حتی در مکان‌های شلوغ نیز بشنود.

از دیگر ویژگی‌های ایرست‌ها این بوده که کاربر می‌تواند بیکسبی را از طریق ایرست استفاده نماید حتی اگر گوشی متصل به آن در نزدیکی شخص نباشد. “فناوری مسدود نمودن سر و صدا” همچنین می‌تواند کیفیت تماس‌های صوتی را افزایش دهد.

سامسونگ

این کمپانی در گذشته از Gear IconX رونمایی کرده بود. گفته می‌شود که سامسونگ از محصول جدید خود هم‌زمان با گلکسی نوت 8 رونمایی خواهد کرد. این احتمال نیز وجود دارد که این کمپانی ایرست خود را در جعبه این فبلت به‌صورت پیش‌فرض قرار دهد.

یکی از مقامات اجرایی سامسونگ در این رابطه ادعا نموده که توسعه آن هنوز مشخص نیست. به‌عبارت‌ دیگر، ادعای این مدیر کره‌ای نشان‌دهنده این موضوع بوده که ممکن است همانند کنار گذاشتن پروژه بلندگوهای هوشمند توسط سامسونگ، پروژه ایرست‌های بیکسبی نیز به زمانی دیگر موکول شود. علاوه‌بر همه این‌ها، اگر تولید این محصول اجرایی شود، به‌احتمال‌ زیاد کمپانی سامسونگ این قابلیت را تنها در کره جنوبی و ایالات‌متحده آمریکا اجرایی خواهد نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH