PDF چیست

آموزش تبدیل‌ فایل‌های مختلف به PDF در تلگرام

این روزها تلگرام آن‌قدر در بخش‌های مختلف پیشرفت کرده، که به سختی می‌توان این شبکه‌ اجتماعی محبوب را از زندگی روزمره خود حذف کنیم. علاوه بر این موضوع باید گفت که با ایجاد ربات‌های مختلف در این پیام‌رسان، به تدریج شاهد کنار رفتن بسیاری از نرم‌افزارها از میدان رقابت هستیم؛ زیرا تلگرام علاوه بر پیام‌رسانی به یک اپلیکیشن همه‌‌فن حریف تبدیل شده است. همچنین چرا باید چندین برنامه مختلف را روی اسمارت‌فون خود نصب کنیم وقتی که وظایف و کاربرد آن‌ها توسط تلگرام به راحتی قابل دسترس خواهد بود.

برای تبدیل فایل‌های مختلف مانند: ورد، پاورپوینت، عکس و… به PDF، ابزار و برنامه‌های مختلفی در پلی‌استور وجود دارد، اما اگر برای نصب و یادگیری نحوه استفاده از آن‌ها زمان کافی ندارید، روش سریع‌تری را به شما معرفی خواهیم کرد که با بهره‌گیری از ربات topdf_bot به آسانی و بدون نیاز به دانلود هیچ‌ نرم‌افزار دیگری قادر به تبدیل فایل مورد نظرتان به فرمت pdf خواهید بود. برای این‌که فایل‌های مختلف را توسط تلگرام به pdf تبدیل کنید، ادامه مطلب را دنبال کنید.

ابتدا وارد ربات topdf_bot شوید، برای این‌ منظور بر روی این لینک کلیک کرده یا عبارت “topdf_bot@” را در قسمت جستجو تلگرام وارد کنید. پس از زدن دکمه شروع، صفحه‌ای مانند تصویر زیر به شما نشان داده می‌شود، که اعلام می‌کند این ربات قادر است چه نوع فایل‌هایی را برای شما به PDF تبدیل کند. همچنین پیام دوم نیز از شما دعوت می‌کند که در صورتی که تمایل دارید با رای دادن به این ربات از تیم توسعه‌دهنده آن حمایت کنید.

تلگرام

این ربات از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند ولی نگران نباشید، کار با آن بسیار ساده است و نیازی به ترجمه جملات ارسال شده توسط آن ندارید. خب برویم سراغ بحث اصلی، برای این‌که فایل دل‌خواه‌تان به PDF تبدیل شود، کافیست آن را از طریق منوی موجود برای این ربات ارسال کنید. در این مقاله هدف ما تبدیل لوگوی آی‌تی‌رسان به PDF است. علاوه بر عکس، می‌توانید فایل‌های متعددی از جمله: ورد، پاورپونیت، doc، حتی فایل‌های متنی (txt.) و… را با ارسال برای این ربات در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت PDF دریافت کنید.

تلگرام

پس از ارسال فایل مورد نظر مشاهده می‌کنید که این ربات خیلی سریع فایل PDF شده را در اختیارتان قرار می‌دهد و به راحتی می‌توانید آن را به اشتراک گذاشته یا دانلود کنید. نکته جالب دیگر، قابلیت دوم این ربات برای برگرداندن فایل‌های PDF به عکس بوده، که با ارسال یک فایل PDF به آسانی محتوای فایل به صورت عکس با فرمت jpeg برای شما ارسال می‌گردد. نظر خود را درباره این مقاله با ما و سایر دوستان‌تان در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH