این 5 مچ‌بند هوشمند در رنج‌های مختلف قیمتی را از بازار بخرید (مرداد ماه 96)

اگر شما به یک دستگاه همه‌کار و سبک نیاز دارید٬ پس می‌بایست یک اسمارت‌فون کامپکت را خریداری نمایید. اگر شما قصد خرید یک دیوایس را دارید که اعلان‌های موبایل‌تان را نمایش دهد و درعین‌ حال جذابیت یک ساعت را نیز داشته باشد٬ پس بهتر است به فکر خرید یک اسمارت‌واچ گران‌قیمت باشید. اگر شما مایل هستید که سلامتی خود را (هرروز٬ هرساعت٬ هردقیقه و هرثانیه) پایش کنید٬ پس بی‌شک باید یک مچ‌بند هوشمند بخرید.

وقتی سری به بازار بزنید٬ به احتمال زیاد از انتخاب‌های بی‌شمار موجود گیج می‌شوید و بین برندهای آشنا و ناشناخته گم خواهید شد. اما هیچ نگرانی به دل خود راه ندهید. ما این‌جاییم که شما را برای خرید یک مچ‌بند هوشمند راهنمایی کنیم. اگر می‌خواهید که یکی از همین‌ها را بخرید٬ پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

نکته: این لیست برپایه قیمت و نزولی است.


1- مچ‌بند هوشمند سامسونگ مدل Gear Fit2

ما هرجا که راهنمای خرید بنویسیم٬ پای این شرکت پرآوازه به لیست‌مان باز می‌شود و با محصولات خوش‌ساخت خود دلبری می‌کند! این‌بار هم این کمپانی عظیم‌الجثه یک مچ‌بند هوشمند کوچولو تولید کرده که در شماره 1 لیست ما جای گرفته است. جنس بند این مدل از سیلیکون بوده و رنگ‌های جذاب و سرزنده‌ای نیز دارد. شکل صفحه‌نمایش هم مستطیلی و نوع فن‌آوری آن اولد است.

رزولوشن این پنل هم بسیار خوب ارزیابی می‌شود و کاربر را راضی می‌نماید. انداز این دیسپلی 1.5 اینچ است که برای یک مچ‌بند هوشمند سایزی غول‌آساست. پس باید بگوییم که خواندن اطلاعات در رابطه با سلامتی‌تان در این اسمارت‌بند بسیار آسان و لذت‌بخش است. این دستگاه با دیوایس‌های اندرویدی سیستم‌عامل 4.4 به بالا همگام‌سازی می‌شود. ولی (متاسفانه) با محصولات اپل رابطه خوبی ندارد. همچنین این مدل به شمارشگر ضربان قلب مجهز شده و دقت نسبتا خوبی دارد. این بند می‌تواند٬ اعلان‌های گوشی‌ شما را در نمایشگر خود نشان دهد. ضمنا عمر باتری این مچ‌بند هوشمند هم (با استفاده معمولی) 2 تا 4 روز است. در نهایت باید بگوییم که این اسمارت‌بند در برابر آب و گرد و غبار (به مقدار خیلی‌ خیلی کم) مقاوم است و مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

حدود قیمت: ششصد هزار تومان


2- مچ‌بند هوشمند هوآوی مدل TalkBand B3 Active

اگر دنبال یک مچ‌بند هوشمند با کارایی بالا و درعین حال شیک‌ و‌ مجلسی هستید٬ پس بی‌شک باید یکی از انتخاب‌های اصلی‌تان این مدل از کمپانی خوش‌نام هوآوی باشد. این دستگاه با صفحه‌نمایش اولد خمیده خود دل‌ها را می‌رباید و با شکل و شمایل تمام مشکی‌اش چشمان بینندگان را خیره می‌سازد. این اسمارت بند با سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس سازگار است. اما یک چیز دیگر هم این مدل را از دیگر همنوعانش متمایز می‌نماید. تماس! بلی! شما با این بند می‌توانید٬ به تماس‌های افراد گوناگون پاسخ بدهید یا آن‌ها را رد کنید یا این‌که یک تماس با مخاطبین‌تان برقرار نمایید.

این دیوایس کوچولو هم گواهینامه IP67 را کسب کرده است. پس قادرید که با این فسقلی به عمق 1 متری استخر بروید و به مدت 30 دقیقه با او درد‌ و دل کنید. عمر باتری این مدل هم (با استفاده معمولی) 3 تا 4 روز است. اما همین‌جا باید اعتراف کنیم که رزولوشن صفحه‌نمایش این بند کم‌تر از رقبایش است.

حدود قیمت: پانصد هزار تومان


3- مچ‌بند هوشمند آی‌هلس مدل AM4

مچ‌بند هوشمند

اگر از پنل‌های مستطیل یا مربعی‌ شکل خوش‌تان نمی‌آید٬ پس این دستگاه از شرکت آی‌‌هلس می‌تواند راضی‌تان کند. پنل این مدل دایره‌ای‌ شکل است و از نوع LCD با رزولوشن قابل قبولی است. جنس بند آن‌ هم از نوع سیلیکون است و مانند دیگر همنوعانش رنگ‌های جذابی نیز دارد. این دیوایس کوچک با موبایل‌ها یا تبلت‌های اندرویدی و آی‌فون‌ها و آی‌پدها سازگار است و به‌خوبی با آنان مچ می‌شود. از قلم نیافتد که این اسمارت‌بند در برابر آب تا عمق 30 متری مقاوم است. ضمنا این بند می‌تواند٬ تعداد گام‌های‌تان را بشمارد٬ کالری مصرفی را حساب کند٬ خوابیدن‌تان را زیرنظر داشته باشد و اهداف روزانه برای‌ کاربر تعریف کند. ناگفته نماند که این مچ‌بند هنگام شنا‌کردن قادر است که حرکات را تشخیص دهد و شروع به گردآوری اطلاعات درمورد شناگر کند.

حدود قیمت: دویست هزار تومان


4- مچ‌بند هوشمند تی‌تی‌وای A06

جنس بند این مدل از لاستیک بوده و اندازه آن تقریبا 256 میلی‌متر است. به پنلی با فن‌آوری اولد مجهز است و دارای یک دکمه لمسی برای جابه‌جا‌شدن ببین قابلیت‌های بند است. همچنین با سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس سازگاری دارد. اما چندتا حسگر ریزه‌میزه این اسمارت‌بند را از رقبای سرسخت جدا می‌سازد. این دیوایس به سنسورهای شمارشگر ضربان قلب٬ سنجش میزان اکسیژن خون (SPO2) و شتاب‌سنج مجهز است.

ما عادت کرده‌ایم که این نوع از سنسورها را در محصولات بالارده ببینیم و قرارگیری آن‌ها در محصولی ارزان‌ قیمت بسیار جای تعجب دارد. این مدل از شرکت تی‌تی‌وای در مقابل آب و گرد و غبار مجهز است. طوری‌که توانسته گواهینامه IP67 را کسب کند. ضمنا برای باتری این دستگاه باید از جای‌مان بلند شویم! چراکه این باتری تا 7 روز (با استفاده معمولی) دوام می‌آورد. پس یار و یاور همیشگی ماست. ناگفته نماند که می‌توانید٬ اعلان‌های گوناگون اسمارت‌فون‌تان را در پنل تقریبا 0.5 اینچی این بند مشاهده کنید.

حدود قیمت: صد و شصت هزار تومان


مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 2

مچ‌بند هوشمند

وقتی صحبت از محصولات ارزان‌ قیمت ولی باکیفیت به میان می‌آید٬ خواه‌ نا‌خواه اسم این کمپانی خوش‌نام به ذهنمان‌ می‌آید. این مدل هم بسیار خوش‌ قیمت است و کاربران فقط با دیدن برچسب قیمتی٬ به آن علاقمند می‌شوند و دوست‌ دارند که هرچه سریع‌تر آن را خریداری نمایند. این دیوایس کوچک با صفحه‌نمایش سیاه‌-سفید اولد با اندازه تقریبا 0.5 اینچ مجهز گشته است. همچنین با پلتفرم‌های محبوب گوگل و اپل هم سازگار است. ضمنا Mi Band 2 یک شمارشگر ضربان قلب نیز دارد که در بسیاری از زمان‌ها کاربردی است و وجود آن در مچ‌بندی ارزان‌ قیمت بعید به‌نظر می‌رسید. از قلم نیافتد که این بند اعلان‌های اسمارت‌فون‌تان را نمایش می‌دهد و حتی یک اپلیکیشن اختصاصی نیز دارد. این دستگاه در مقابل آب مقاوم است و می‌توانید به‌راحتی با آن به استخر بروید. در نهایت باید بگوییم که شارژدهی این مدل (درحالت استندبای) تا 20 روز است.

حدود قیمت: نود هزار تومان

2 در مورد “این 5 مچ‌بند هوشمند در رنج‌های مختلف قیمتی را از بازار بخرید (مرداد ماه 96)”

  1. هاشم صدر 09150716110

    با سلام شیائومی فا ضمانت تعویض داره و دیدم که انجام میده خودم برای خواهرم یکی از گوشیهاشو گرفتم دو سال داره استفاده میکنه عالیه همچنین mi6 از لحاظ پردازنده چند هسته ای رتبه اول گرفته

  2. جناب اسکندری واقعا حضور شما توی سایت عالیه به شخصه با علاقه وافری تمام مطالب شما رو کامل مطالعه میکنم . امیدوارم روند رو به رشدی رو توی کیفیت و کمیت مطالبتون دنبال کنید . با سپاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH